Gå til innhold

Morro med pupper!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Plutselig ble det litt mer interessant å dra på et bilsportarrangement. For maken til kjedelig sport skal man lete lenge etter, der trengs absolutt pupper...

hehehehe.. jeg er tilbøyelig til å være enig. Det kunne jo vært et artig eksperiment med gubben! *skrattler* Jeg kjenner jo at det leer seg og gynger, men har igrunnen aldri tenkt over åssen det må se ut fra utsiden uten klær!

Skjønt sjarmen er kanske ikke like stor med det hele når de er ferdigammet og tyngdekrafta og operasjonsarr har gjort sitt. :0)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354654-morro-med-pupper/#findComment-3042961
Del på andre sider

hehehehe.. jeg er tilbøyelig til å være enig. Det kunne jo vært et artig eksperiment med gubben! *skrattler* Jeg kjenner jo at det leer seg og gynger, men har igrunnen aldri tenkt over åssen det må se ut fra utsiden uten klær!

Skjønt sjarmen er kanske ikke like stor med det hele når de er ferdigammet og tyngdekrafta og operasjonsarr har gjort sitt. :0)

Akkurat på en sånn kjøretur, så øker vel gleden proporsjonalt med jobben tyngdekraften har gjort i forkant.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354654-morro-med-pupper/#findComment-3042962
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...