Gå til innhold

Flytting på flytting, ettersending av post

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni

Jeg flyttet for rundt en måned siden, og meldte varig adresseendring på posten.no, og bestilte ettersending for et halvt år. Av ulike årsaker måtte jeg bytte leilighet igjen, har altså ny adresse. Er det noen som vet hvordan det blir i forhold til ettersending? Går det an å forandre adressen i ettersendingstiden? (Jeg skjønner at jeg må betale for det, jeg bare lurer på om det blir bare surr, eller om det lar seg gjøre.) Noen som har gjort det før?

Fortsetter under...

Caloni Makaroni

For eksempel, flytte tilbake til din originale leilighet, og så se om regningene går i en evig sirkel fra det ene postkontoret til det andre?

;-)

Med vennlig hilsen

Noe sånt jeg kan forestille meg at de kan klare å få til ;) Jeg har hatt noen dårlige erfaringer med ettersending tidligere, så tilliten er ikke på det høyeste. Derfor jeg tenker at dette klarer de sikkert å fucke opp. Men jeg har sendt en mail til kundeservice nå. Får se om jeg får gjort det via mail eller noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...