Gå til innhold

Brukte klær på finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som handler brukte klær på finn.no?

Til dere voksne? Til barn?

Hvorfor (ikke)?

Jeg har kjøpt yttertøy som har vært svært lite brukt (typisk dyre vinterjakker), og det har stort sett vært som nytt. Både til meg selv, og til ungene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Stor dame
Skrevet

Hadde jeg funnet noe som passet så! Men det er mest normale størrelser som selges der, eller barneklær, Jeg er i str XL.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kjøper ikke klær via nettet. Det er fordi jeg liker å prøve plaggene og kjenne på kvaliteten. Jeg er alt for lat til å returnere klær som ikke passer.

Skrevet

Jeg kjøper ikke klær via nettet. Det er fordi jeg liker å prøve plaggene og kjenne på kvaliteten. Jeg er alt for lat til å returnere klær som ikke passer.

Men kjøp via finn.no skjer vel som oftest ved at man møter opp og henter varene, eller? Det har iallfall jeg gjort de gangene jeg har handlet på finn.

Skrevet

Jeg har ikke handlet klær på finn - jeg synes det er for vanskelig å finne noe som passer når det er bare kreti og pleti der.

Men er stadig på utkikk etter annet enn klær, da :-)

AneM1365380603
Skrevet

Men kjøp via finn.no skjer vel som oftest ved at man møter opp og henter varene, eller? Det har iallfall jeg gjort de gangene jeg har handlet på finn.

Jeg har kun kjøpt noen spill til barna, og de er sendt via posten. Mannen har solgt diverse som alltid er sendt med posten. Erfaringene er altså forskjellige, muligens ut fra hva man selger/kjøper :)

Gjest jaujaumagasjau
Skrevet

Hvis man vil ha merkeklær til barn lønner det seg best å kjøpe brukt. Barn vokser så fort at de ofte ikke rekker å slite ut klærne før de må ha nytt. så da er det bedre å kjøpe de brukte på nettet. En annen fordel med å kjøpe brukte klær til barn er at klærne har blitt vasket litt slik at kjemikalier fra fabrikken er borte.

Nye klær må vaskes en del ganger før de forsvinner :)

Til voksne kan det også lønne seg å kjøpe brukt på nettet, i alle fall merkeklær.

Det tilkommer jo frakt i tillegg, så en må regne på om det lønner seg.

Så lenge klærne ikke er slitte er det helt greit å kjøpe på nettet.

Det samme gjelder brudekjoler (Brudekjolen kan evnt syes om om den ikke helt har dine mål.)og dåpskjoler som jo bare blir brukt en gang,

dumt å kjøpe helt nytt om man kan få tak i en fin en som passer en mye billigere :D

og ja takk til gjenbruk. Vi lever i et bruk og kast samfunn!

Jeg har ikke kjøpt så mye klær på nettet,

men kjøpte et par poser med brukte klær til babyen min sist,

det var en del bra, men det meste var slitt og utvasket, så jeg var ikke så heldig da.

Men ser ofte veldig pent brukte klær er til salgs på f.eks. finn, så jeg ville absolutt se på muligheten.

Nå har min nr 2 veldig mye klær å arve etter størstejenta da, så jeg kommer ikke til å kjøpe noe særlig til henne ennå. Blir vel til størsten da.

Selv kjøper jeg på HM og lignende, vil helst prøve klærne da jeg har litt vanskelige mål.Det er jo en ulempe på nettet, størrelsene varierer en del og det er ikke alt en ser om en kler før en har prøvd det på seg.

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort og heller ikke vurdert. Kjøper rimelige klær uansett både til meg selv og barna.

Skrevet

Nei - har aldri kjøpt klær på finn. Kommer nok ikke til å gjøre det heller. Synes det er greit å både se og prøve klær før jeg kjøper, både til meg og ungene. Kjøper stort sett ikke så veldig dyre plagg uansett, bortsett fra noen ytterklær. Men heller ikke de kjøper jeg brukt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...