Gå til innhold

Har du lagt om til vinterdekk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei. Noe av årsaken er at jeg ikke har bil.

Men jeg tenkte jeg skulle sette brodder på alle skoene i løpet av helga, og legge klar finlandshette, skjerf og hjemmestrikka dangelvarmer.

''Nei. Noe av årsaken er at jeg ikke har bil. ''

Du kan legge om på min! ;-)

:løsningsorientert:

Med vennlig hilsen

Nei, jeg har piggdekk og gidder ikke få noen bot for det. Etter 1.november blir det ikke bot på meg.

En politimann som ble intervjueet på nyhetene sa at de ikke vil ilegge bøter hvis føreforholdene er dårlige. Problemet er jo at være kan skifte mye fra nå og fram til 1. november.

Morgenfrost holder neppe :-)

En politimann som ble intervjueet på nyhetene sa at de ikke vil ilegge bøter hvis føreforholdene er dårlige. Problemet er jo at være kan skifte mye fra nå og fram til 1. november.

Tja - hvis det fryser nå, og man har en ulykke, så kan man vel bli dømt for å kjøre uforsvarlig. Man kan ikke skifte hver kveld og lunsj, ettersom temperaturen svinger.

Med vennlig hilsen

Annonse

Men jeg skal til Svalbard uten å ha med meg bilen og kommer ikke hjem før slutten av måneden ;o)

Gjest Hulderen

Nei, for jeg glemte å legge om til sommerdekk i vår... :P

Har su kjørt med vinterdekk i hele sommer? Au da! Nå har ikke sommeren i år vært spesielt varm, så det kan ha gått bra. Men du bør sjekke kvaliteten på vinterdekkene dine nå. Vinterdekk blir veldig slitt når de kjøres med i varme, fordi gummien er mykere enn på sommerdekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...