Gå til innhold

Billig ullundertøy til barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest trådstarter

Hva regnes som billig? Synes det er mange gode tilbud rundt omkring. Det kan vel ikke bli så mye billigere før man blir skeptisk på kvaliteten.

Altså 299 og oppover syns jeg blir for mye til en unge som vokser ut av bodyen på null komma niks.

Til meg selv kan jeg godt ha en ulltrøye til 299, men ikke dyrere.

Så til barn 100-250 toppen...

De hadde noen fine på sparkjøp, tom og trine skal visst være bra.

De hadde også noen fra janus men de var dyrere.

Annonse

Altså 299 og oppover syns jeg blir for mye til en unge som vokser ut av bodyen på null komma niks.

Til meg selv kan jeg godt ha en ulltrøye til 299, men ikke dyrere.

Så til barn 100-250 toppen...

De hadde noen fine på sparkjøp, tom og trine skal visst være bra.

De hadde også noen fra janus men de var dyrere.

Pierre Robert i matvarebutikkene. 160 kr. for en trøye. Mange gøye farger

Gjest smil til livet :o)

Bogerud. Billig og fint.Er varmt og klør ikke (jeg er veldig var på det, og synes bare det er behagelig). Til barn har de både kortermet og langermet. De langermete har blonder ved hendene, og stillongsen har blonder ved føttene. Hvis de liker å pynte seg :o) I sort og hvitt. Tror de har andre typer uten blonder, og muligens i flere farger. Siden jeg synes blonder er fint er de der jeg har fokuset :-)

Janus er rent ull, andre merker kan være en blanding. Så hvis du kjøper der så sjekk at det er 100 % ull.

Og både til barn og voksne. En blondesinglet fra calida koster 400 kr, på Bogerud koster en like fin og like varm 200 kr.

Bogerud tømmes fort, så kjøp inn så raskt du kan hvis du velger Bogerud. De får inn varer hver uke, men i fjor gikk leverandøren tom. Jeg har brukt ullundertøy i mange varianter i flere år, men visste ikke om Bogerud før i fjor. Tror det gjaldt flere enn meg..

Har også på Lindex, samme pris omtrent. Men jeg liker Bogerud bedre.

Gjest ullllllll

Billig og ull er to ord som ikke passer sammen.

Det er skremmende dyrt med kvalitet.

Fikk noe fint ullgreier fra Reflex av noen,

men de er vel dyre? Noen som vet hva d koster?

Har bestilt noen fra Sparkjøp nå samt jeg kjøpte noe fra Janus på Coop,

så har sikret meg litt ull.

Hva med brukt ull, har det god kvalitet? SÅ lenge det har blitt vasket på riktig måte vel og merke... ser av og til folk på finn legger ut brukte ullklær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...