Gå til innhold

Vil gi 100000 kr til Siv Jensen hvis hun reiser

Anbefalte innlegg

''- Vi gir 100.000 kroner til Siv om hun forlater landet ''

''Rød Ungdom er mektig provosert av at Frp vil betale innvandrere med oppholdstillatelse 100.000 kroner for å forlate landet.

Derfor har de startet en kronerulling for å tilby Frp-leder Siv Jensen samme sum for å forlate Norge.

Generalsekretær i Rød Ungdom, Seher Aydar, synes ikke det er umoralsk å betale mennesker for å forlate landet.

- For at noe skal være umoralsk, må det også være en tapende part. Det kan jeg ikke se at denne ordningen har. Dette er en vinn-vinn-situasjon. Norske innvandrere slipper Siv Jensen, og Siv Jensen slipper oss, sier Aydar. ''

Kilde: http://www.nettavisen.no/nyheter/article3005540.ece

Her har hun virkelig tatt Frp og forslaget deres, på kornet. Og forskjellen er at Norge ville virkelig vært et bedre sted uten Siv Jensens kroniske dyspepsi.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 289
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

120

• trollemor;o)

17

• Mandolaika

10

• Colette

8

Mest aktive i denne tråden

Jeg tenkte kanskje at vi kan legge på 100 k til, så slenger vi med Per Sandberg i samme rennet.

*effektiv*

''Jeg tenkte kanskje at vi kan legge på 100 k til, så slenger vi med Per Sandberg i samme rennet.''

Å, ja:-) For et glimrende forslag!

Annonse

Frøken Jensen har norsk statsborgerskap (i motsetning til de Frp vil gi 100.000 kr til). Hvor skal hun sendes?

Hun kan reise hvor som helst utenfor Norges grenser.

Hun har et langt bedre utgangspunkt (siden hun kan bosette seg hvor som helst i EU/EØS) enn de fleste flyktningene.

Gjest harikkenickfortiden

Hun kan reise hvor som helst utenfor Norges grenser.

Hun har et langt bedre utgangspunkt (siden hun kan bosette seg hvor som helst i EU/EØS) enn de fleste flyktningene.

Så da er du jo på samme nivå som du skriver at Siv Jensen er! det er ikke verst! Like barn leker best...

Så da er du jo på samme nivå som du skriver at Siv Jensen er! det er ikke verst! Like barn leker best...

''Så da er du jo på samme nivå som du skriver at Siv Jensen er! det er ikke verst! Like barn leker best...''

Nei, fordi det er åpenbart at Siv Jensen ikke reiser! (Dessverre.)

Forstod du ikke ironien i dette? At det nettopp er for å vise hva Frp gjør mot hver og eneste innvandrer/flyktning i Norge?

Synes du det er bedre å mobbe flyktninger/innvandrere enn Frp'ere? Og særlig når det er et parti med over 20% støtte som gjør det.

''Så da er du jo på samme nivå som du skriver at Siv Jensen er! det er ikke verst! Like barn leker best...''

Nei, fordi det er åpenbart at Siv Jensen ikke reiser! (Dessverre.)

Forstod du ikke ironien i dette? At det nettopp er for å vise hva Frp gjør mot hver og eneste innvandrer/flyktning i Norge?

Synes du det er bedre å mobbe flyktninger/innvandrere enn Frp'ere? Og særlig når det er et parti med over 20% støtte som gjør det.

Det er ikke fint å mobbe noen. jeg hater mobbing. og du bør iallefall ikke nevne et ord om mobbing, for du er den verste her inne til akkurat det. du kan motsi meg hva du vil, men det er fakta.

Jeg mener at en kan faktisk ikke ta inn alle flyktninger i hele verden. det må finnes grenser for hvor mange og hvilke flyktninger en kan ta inn. den dagen regjeringen bevilger nok penger til å vedlikholde veier, skoler sykehus osv da kan de løsne litt på reglene, kanskje... Først bør en passe på at innbyggere i eget land har det de trenger, før de skal hjelpe hele verden.

Annonse

Gjest liker dette

Det er ikke fint å mobbe noen. jeg hater mobbing. og du bør iallefall ikke nevne et ord om mobbing, for du er den verste her inne til akkurat det. du kan motsi meg hva du vil, men det er fakta.

Jeg mener at en kan faktisk ikke ta inn alle flyktninger i hele verden. det må finnes grenser for hvor mange og hvilke flyktninger en kan ta inn. den dagen regjeringen bevilger nok penger til å vedlikholde veier, skoler sykehus osv da kan de løsne litt på reglene, kanskje... Først bør en passe på at innbyggere i eget land har det de trenger, før de skal hjelpe hele verden.

Så absolutt enig..

"Først bør en passe på at innbyggere i eget land har det de trenger, før de skal hjelpe hele verden."

Så det er din mening at vi må få gang- og sykkelstier på plass i alle byer i Norge før vi kan hjelpe folk i krig, nød og sult?

Jeg tror det er mulig å ha flere tanker i hodet samtidig.

"Først bør en passe på at innbyggere i eget land har det de trenger, før de skal hjelpe hele verden."

Så det er din mening at vi må få gang- og sykkelstier på plass i alle byer i Norge før vi kan hjelpe folk i krig, nød og sult?

Jeg tror det er mulig å ha flere tanker i hodet samtidig.

ja, hvis det kan gjøre slik at det minker på alle de stygge dødsulykkene i Norge så synes jeg det. Og det går også an å hjelpe andre land ved å sende penger, slik som Norge alltid gjør, en trenger ikke adoptere hele landet for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...