Gå til innhold

Vil gi 100000 kr til Siv Jensen hvis hun reiser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 289
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

120

• trollemor;o)

17

• Mandolaika

10

• Colette

8

Mest aktive i denne tråden

"Først bør en passe på at innbyggere i eget land har det de trenger, før de skal hjelpe hele verden."

Så det er din mening at vi må få gang- og sykkelstier på plass i alle byer i Norge før vi kan hjelpe folk i krig, nød og sult?

Jeg tror det er mulig å ha flere tanker i hodet samtidig.

Og spørsmålet blir jo; hvor stopper det? Skal vi alle bo i fantastiske, moderne, nye boliger og kjøre sportsbiler før vi er fornøyde? Skal vi ha en lege og en sykepleier per andre innbygger?

Gjest harikkenickfortiden

Ja, for det er selvsagt "mobbing" så snart noen andre enn Frp gjør det.

Men når Frp tilbyr 100000 kr så er det plutselig greit?

Du er busted!

Nei, jeg er ikke busted. Du må ta inn noen flyktninger i kjelleren din, gi dem mat, og husly. For de har det mye verre enn deg. og hvis du ikke gjør det, så mobber du dem..

ja, hvis det kan gjøre slik at det minker på alle de stygge dødsulykkene i Norge så synes jeg det. Og det går også an å hjelpe andre land ved å sende penger, slik som Norge alltid gjør, en trenger ikke adoptere hele landet for det.

"Og det går også an å hjelpe andre land ved å sende penger, slik som Norge alltid gjør, en trenger ikke adoptere hele landet for det"

Og hvis det skal være noen vits i å diskutere, så vet du at vi ikke har adoptert "hele landet". (Hvilket land mener du forresten?) Vi tar i mot få flyktinger i Norge.

Det er ikke fint å mobbe noen. jeg hater mobbing. og du bør iallefall ikke nevne et ord om mobbing, for du er den verste her inne til akkurat det. du kan motsi meg hva du vil, men det er fakta.

Jeg mener at en kan faktisk ikke ta inn alle flyktninger i hele verden. det må finnes grenser for hvor mange og hvilke flyktninger en kan ta inn. den dagen regjeringen bevilger nok penger til å vedlikholde veier, skoler sykehus osv da kan de løsne litt på reglene, kanskje... Først bør en passe på at innbyggere i eget land har det de trenger, før de skal hjelpe hele verden.

''Det er ikke fint å mobbe noen. jeg hater mobbing. og du bør iallefall ikke nevne et ord om mobbing, for du er den verste her inne til akkurat det. du kan motsi meg hva du vil, men det er fakta.''

Dette er faktisk morsomt, og det illustrerer dobbenmoralen din.

Når Frp tilbyr uskyldige mennesker 100000 for å forsvinne, så sier du ikke noe.

Når RU tilbyr Siv Jensen (som ironi) 100000 for å forsvinne, så kaller du det mobbing.

DOBBELMORAL!

''

Jeg mener at en kan faktisk ikke ta inn alle flyktninger i hele verden. det må finnes grenser for hvor mange og hvilke flyktninger en kan ta inn. den dagen regjeringen bevilger nok penger til å vedlikholde veier, skoler sykehus osv da kan de løsne litt på reglene, kanskje... Først bør en passe på at innbyggere i eget land har det de trenger, før de skal hjelpe hele verden.''

Jatta jatta - Norge tjener på innvandrerne. Det er de som er med på å bygge/drive skoler, sykehus, osv

Annonse

Nei, jeg er ikke busted. Du må ta inn noen flyktninger i kjelleren din, gi dem mat, og husly. For de har det mye verre enn deg. og hvis du ikke gjør det, så mobber du dem..

Jo, dobbelmoralen din (Jeg/RU "mobber", men Frp som faktisk kom med det hatefulle forslaget gjør det ikke?) er åpenbar.

Og spørsmålet blir jo; hvor stopper det? Skal vi alle bo i fantastiske, moderne, nye boliger og kjøre sportsbiler før vi er fornøyde? Skal vi ha en lege og en sykepleier per andre innbygger?

Det kan vi ikke ha uten utenlandske leger! ;-)

Med vennlig hilsen

å kjære vene. Følger du ikke med? Her har jo ikke regjeringen penger til å bevilge til veier, selv om mange veier er rene dødsveier. de har ikke råd til rassikring. de har ikke råd til å vedlikeholde sykehus og skoler og gamlehjem. slik at regler og lover som de selv har laget, ikke kan holdes. de har ikke råd til den absolutte beste og dyreste kreftmedisinen. de har ikke råd til å ansette nok spesialister på sykehus. osv osv.

jeg mener da selvfølgelig ikke all den luksus som hver mann har.

Jo, dobbelmoralen din (Jeg/RU "mobber", men Frp som faktisk kom med det hatefulle forslaget gjør det ikke?) er åpenbar.

Nei, det er ikke mobbing å komme med et forslag for å stoppe mye av innvandringen. Hadde forslaget kommet igjennom, så kunne mange av flyktningene levd som grever på de pengene i mange år. Det er heller å hjelpe dem.

Nei, det er ikke mobbing å komme med et forslag for å stoppe mye av innvandringen. Hadde forslaget kommet igjennom, så kunne mange av flyktningene levd som grever på de pengene i mange år. Det er heller å hjelpe dem.

Hvorfor er det da "mobbing" å komme med DET SAMME FORSLAGET for Frp?

''Det er ikke fint å mobbe noen. jeg hater mobbing. og du bør iallefall ikke nevne et ord om mobbing, for du er den verste her inne til akkurat det. du kan motsi meg hva du vil, men det er fakta.''

Dette er faktisk morsomt, og det illustrerer dobbenmoralen din.

Når Frp tilbyr uskyldige mennesker 100000 for å forsvinne, så sier du ikke noe.

Når RU tilbyr Siv Jensen (som ironi) 100000 for å forsvinne, så kaller du det mobbing.

DOBBELMORAL!

''

Jeg mener at en kan faktisk ikke ta inn alle flyktninger i hele verden. det må finnes grenser for hvor mange og hvilke flyktninger en kan ta inn. den dagen regjeringen bevilger nok penger til å vedlikholde veier, skoler sykehus osv da kan de løsne litt på reglene, kanskje... Først bør en passe på at innbyggere i eget land har det de trenger, før de skal hjelpe hele verden.''

Jatta jatta - Norge tjener på innvandrerne. Det er de som er med på å bygge/drive skoler, sykehus, osv

Ok. så du mener at Norge har råd til alt? Ta inn alle flyktninger, og samtidig holde landet i stand? hvorfor gjør vi ikke det da?

å kjære vene. Følger du ikke med? Her har jo ikke regjeringen penger til å bevilge til veier, selv om mange veier er rene dødsveier. de har ikke råd til rassikring. de har ikke råd til å vedlikeholde sykehus og skoler og gamlehjem. slik at regler og lover som de selv har laget, ikke kan holdes. de har ikke råd til den absolutte beste og dyreste kreftmedisinen. de har ikke råd til å ansette nok spesialister på sykehus. osv osv.

jeg mener da selvfølgelig ikke all den luksus som hver mann har.

Førsteplass i Human Development Index (UNDP, Sammenhengende 2001-2007, og igjen 2009)

Verdens fredeligste land (Global Peace Index, 2007)

Verdens best fungerende land (Foreign Policy Magazine, 2009)

Og ikke glem, verdens beste land for pressefrihet (sammen med Island). (Reporters Without Borders, 2007)

Samt verdens beste land for mødre (Redd Barna, 2010)

Med tanke på dette, så ser man hvor latterlig det du påstår er.

Annonse

Hvorfor er det da "mobbing" å komme med DET SAMME FORSLAGET for Frp?

Hvorfor skulle Siv Jensen reise? Hun er norsk statsborger, har alltid vært det. har betalt skatt i alle år. og tilfeldigvis bor hun i et land med ytringsfrihet.

Ok. så du mener at Norge har råd til alt? Ta inn alle flyktninger, og samtidig holde landet i stand? hvorfor gjør vi ikke det da?

Norge har få flyktninger/innvandrere.

En høyere andel av innvandrere enn nordmenn har høyere utdannelse.

Norge tjener penger på innvandrere, og det er derfor Frp stort sett har sluttet å gnåle om "innvandrereregnskap".

Synes du det er mobbing å be om et "Frp-regnskap", på samme måte som Frp ba om "innvandreregnskap"?

Hvorfor skulle Siv Jensen reise? Hun er norsk statsborger, har alltid vært det. har betalt skatt i alle år. og tilfeldigvis bor hun i et land med ytringsfrihet.

Hvorfor skulle "flyktninger/innvandrere med oppholdstillatelse" reise?

Du svarte ikke på spørsmålet, for øvrig:

''Hvorfor er det da "mobbing" å komme med DET SAMME FORSLAGET for Frp?''

Kan du svare på det?

''Og spørsmålet blir jo; hvor stopper det? Skal vi alle bo i fantastiske, moderne, nye boliger og kjøre sportsbiler før vi er fornøyde? Skal vi ha en lege og en sykepleier per andre innbygger?''

Godt sagt. Akkurat det har jeg lurt på mange ganger også. Når synes nordmenn at de har godt nok til og ville dele med andre? Den dagen kommer nok aldri.

Gjest liker dette

Norge har få flyktninger/innvandrere.

En høyere andel av innvandrere enn nordmenn har høyere utdannelse.

Norge tjener penger på innvandrere, og det er derfor Frp stort sett har sluttet å gnåle om "innvandrereregnskap".

Synes du det er mobbing å be om et "Frp-regnskap", på samme måte som Frp ba om "innvandreregnskap"?

FÅ innvandrere??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...