Gå til innhold

Vil gi 100000 kr til Siv Jensen hvis hun reiser

Anbefalte innlegg

Frøken Jensen har norsk statsborgerskap (i motsetning til de Frp vil gi 100.000 kr til). Hvor skal hun sendes?

Send henne til et av hjemlandene til innvandrerne. kanskje hun ville fått et nytt syn på saken om hun måtte leve slik som de.

Fortsetter under...

• Svar 289
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

120

• trollemor;o)

17

• Mandolaika

10

• Colette

8

Mest aktive i denne tråden

Så, så. Dette er da noe Frp ikke kommer til å få noe gjennomslag for. La oss beholde roen og bare konstantere galskapen som fyker rundt ørene på oss i form av ord fra den ene og den andre.

Poenget er ikke om det er noe Frp får gjennomslag for (selv om de har gjort det i Danmark), men det er illustrativt for Frp, hva de står for, og hvordan de vil sløse med penger.

Nei, jeg er ikke busted. Du må ta inn noen flyktninger i kjelleren din, gi dem mat, og husly. For de har det mye verre enn deg. og hvis du ikke gjør det, så mobber du dem..

Siv kunne dratt til et av hjemlandene til noen av innvandrerne og levd deres liv. Du kunne blitt med og kanskje fått et annet syn på saken?

Gjest harikkenickfortiden

Poenget er ikke om det er noe Frp får gjennomslag for (selv om de har gjort det i Danmark), men det er illustrativt for Frp, hva de står for, og hvordan de vil sløse med penger.

og dette føler du er din misjon i livet; å fortelle "sannheten" om frp og siv jensen....har du ikke annet å gjøre? måtte være forferdelig å være så veldig opptatt av en enkeltperson, og et politisk parti...føler med deg...

Hvorfor skulle Siv Jensen reise? Hun er norsk statsborger, har alltid vært det. har betalt skatt i alle år. og tilfeldigvis bor hun i et land med ytringsfrihet.

Mange av de hun vil sende ut er vel også født her i landet og ser på seg selv som norsk? Hva hjelper det med penger i et land som er i krig?

Dette er da ikke noe å hisse seg opp over og heller intet nytt fra den kanten. Så har vi de andre "kantene"....

Annonse

og dette føler du er din misjon i livet; å fortelle "sannheten" om frp og siv jensen....har du ikke annet å gjøre? måtte være forferdelig å være så veldig opptatt av en enkeltperson, og et politisk parti...føler med deg...

Ta dine personangrep på kjøleskapsdøren hjemme hos deg selv.

Det er vesentlig viktigere å redde Norge fra Frp og deres destruktive økonomiske, sosiale og menneskelige politikk, enn å kjempe mot "flyktninger". Frp ville gjort mer skade i Norge.

Det er ikke fint å mobbe noen. jeg hater mobbing. og du bør iallefall ikke nevne et ord om mobbing, for du er den verste her inne til akkurat det. du kan motsi meg hva du vil, men det er fakta.

Jeg mener at en kan faktisk ikke ta inn alle flyktninger i hele verden. det må finnes grenser for hvor mange og hvilke flyktninger en kan ta inn. den dagen regjeringen bevilger nok penger til å vedlikholde veier, skoler sykehus osv da kan de løsne litt på reglene, kanskje... Først bør en passe på at innbyggere i eget land har det de trenger, før de skal hjelpe hele verden.

Først meg selv også meg selv, fra jeg står opp av senga til seint på kveld, lile speil på veggen der, hvem er den viktigste i verden her?

Dette er da ikke noe å hisse seg opp over og heller intet nytt fra den kanten. Så har vi de andre "kantene"....

Du får si til Siv Jensen at det ikke er noe å hisse seg opp over, fordi flyktninger/innvandrere har vært her i årevis, og kommer alltid til å være her.

Ta dine personangrep på kjøleskapsdøren hjemme hos deg selv.

Det er vesentlig viktigere å redde Norge fra Frp og deres destruktive økonomiske, sosiale og menneskelige politikk, enn å kjempe mot "flyktninger". Frp ville gjort mer skade i Norge.

her ville jeg trykt på "liker" :-)

Gi deg da... Har vi godt nok helsesystem når helsekøene er lange som et vondt år? Gode veier? Ta deg en tur ut i distriktene og se på veiene du.

ta deg en tur rundt om i verden du, så kanskje du får et annet syn på hvordan vi har det her i Norge.

Du får si til Siv Jensen at det ikke er noe å hisse seg opp over, fordi flyktninger/innvandrere har vært her i årevis, og kommer alltid til å være her.

''fordi flyktninger/innvandrere har vært her i årevis, og kommer alltid til å være her.''

Nettopp. Altså ingen grunn til at noen hisser seg opp i det hele tatt slik jeg ser det. At Siv hisser seg opp litt i ny og ne er da ikke noe vi behøver å ta så alvorlig. Jeg overser glatt hennes utspill i stedet for å være med å gi de en oppmerksomhet de faktisk ikke fortjener.

Annonse

''fordi flyktninger/innvandrere har vært her i årevis, og kommer alltid til å være her.''

Nettopp. Altså ingen grunn til at noen hisser seg opp i det hele tatt slik jeg ser det. At Siv hisser seg opp litt i ny og ne er da ikke noe vi behøver å ta så alvorlig. Jeg overser glatt hennes utspill i stedet for å være med å gi de en oppmerksomhet de faktisk ikke fortjener.

Jo, hun fortjener oppmerksomheten og fordømmelsene, fordi det er over 20% av Norges befolkning som stemte på henne

Og selv om Høyre aldri ville vært med på mesteparten av galskapen til Frp, så vil Frp fremdeles potensielt få makt over mye.

Og det vil være en katastrofe for Norge.

Gjest liker dette

Jo, hun fortjener oppmerksomheten og fordømmelsene, fordi det er over 20% av Norges befolkning som stemte på henne

Og selv om Høyre aldri ville vært med på mesteparten av galskapen til Frp, så vil Frp fremdeles potensielt få makt over mye.

Det som hadde vært katastrofe for Norge er å mått ha rød/grønn regjering en periode til.

''Jo, hun fortjener oppmerksomheten og fordømmelsene, fordi det er over 20% av Norges befolkning som stemte på henne''

Jeg antar du ønsker demokrati som styreform i dette landet med tilhørende ytringsfrihet? Det har som du ser sine fordeler og det har sine ulemper.

Gjest liker dette

ta deg en tur rundt om i verden du, så kanskje du får et annet syn på hvordan vi har det her i Norge.

Det var ikke det jeg sa. Jeg spurte om systemet var godt nok med alle helsekøene og dårlige veier. Svar på det du.

Det som hadde vært katastrofe for Norge er å mått ha rød/grønn regjering en periode til.

Etter den Rødgrønne regjeringen:

Førsteplass i Human Development Index (UNDP, Sammenhengende 2001-2007, og igjen 2009)

Verdens fredeligste land (Global Peace Index, 2007)

Verdens best fungerende land (Foreign Policy Magazine, 2009)

Og ikke glem, verdens beste land for pressefrihet (sammen med Island). (Reporters Without Borders, 2007)

Samt verdens beste land for mødre (Redd Barna, 2010)

Med tanke på dette, så ser man hvor latterlig det du påstår er.

''Jo, hun fortjener oppmerksomheten og fordømmelsene, fordi det er over 20% av Norges befolkning som stemte på henne''

Jeg antar du ønsker demokrati som styreform i dette landet med tilhørende ytringsfrihet? Det har som du ser sine fordeler og det har sine ulemper.

''Jeg antar du ønsker demokrati som styreform i dette landet med tilhørende ytringsfrihet?''

Ja, selvsagt.

Hvorfor spør du om det?

'' Det har som du ser sine fordeler og det har sine ulemper.''

Selvsagt.

Heldigvis betyr ytringsfriheten at man kan skrive om hva Frps politkkk ville ført til for Norge.

Etter den Rødgrønne regjeringen:

Førsteplass i Human Development Index (UNDP, Sammenhengende 2001-2007, og igjen 2009)

Verdens fredeligste land (Global Peace Index, 2007)

Verdens best fungerende land (Foreign Policy Magazine, 2009)

Og ikke glem, verdens beste land for pressefrihet (sammen med Island). (Reporters Without Borders, 2007)

Samt verdens beste land for mødre (Redd Barna, 2010)

Med tanke på dette, så ser man hvor latterlig det du påstår er.

''Med tanke på dette, så ser man hvor latterlig det du påstår er.''

Ikke hvis man legger mest vekt på lave priser på bensin og alkohol! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...