Gå til innhold

Nå skjønner jeg hvorfor Aksel Hennie.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Visste du ikke at han var skallet? Jeg synes han blir så anonym, liten, tynn og blek ved siden av Tone jeg da...

Ja, han gjør i grunnen det. Det blir litt Charles og Diana, men han er sikkert lykkelig med sin unge kvinne. Hun er vakker, synes jeg:)

Ja, han gjør i grunnen det. Det blir litt Charles og Diana, men han er sikkert lykkelig med sin unge kvinne. Hun er vakker, synes jeg:)

Det var kanskje ingen dårlig sammenligning...bortsett fra at Aksel nok er en del flottere enn Charles:-) Men akkurat på det bildet der...så så det ikke så bra ut:-(

Annonse

AneM1365380603

Det er nettopp det han gjør.

Men nå vettu, etter at jeg posta dette, gikk det opp for meg at dette i grunnen ligner mistenkelig mye mer på Finken enn på Hennie. Hm...

Mitt forrige svar havna feil. Mulig jeg har vært litt for lite her i det siste ;)

Alle vet vel at Aksel har høyt hårfeste.

Men enten er dama hans gigantisk, eller så er Axel i nærheten av dverg.

Ikke vet jeg. Sånt ser man ikke på film eller i VG.

Tenk da hvis dette ikke er Hennie, men er _Finken_, som vel er 1.90 eller noe? Da er dette 1 stk gigantisk dame:/

ShitDiddelyDo

Tenk da hvis dette ikke er Hennie, men er _Finken_, som vel er 1.90 eller noe? Da er dette 1 stk gigantisk dame:/

Jepp.

Og Hennie ser vel ganske normalt stor ut i filmene han spiller i. Han ser vel til og med ganske høy ut.

Altså kan vi fastslå at dama hans er ganske svær.

Det bør lette på en del dolkvinners mindreverdighetskomplekser.

I aim to please! :)

Annonse

Jepp.

Og Hennie ser vel ganske normalt stor ut i filmene han spiller i. Han ser vel til og med ganske høy ut.

Ja, dette bør bli godt mottatt både hos de korte og de lange. Überbaben er en gigantisk dame - "Ææææsj, så ufeminint!" sier de stutte. "Jammen hun kapra Hennie og er på forsidene i alle bladene", sier de lange- Du er et unikum, Shit. En rikitg vismann!:)

''Alle vet vel at Aksel har høyt hårfeste. ''

Kan knapt kalles høyt når det etterhvert kryper ned på baksida av hodet.

Jepp.

''Og Hennie ser vel ganske normalt stor ut i filmene han spiller i. Han ser vel til og med ganske høy ut.''

Eller de andre skuespillerne er eenda mindre ;-)

ShitDiddelyDo

''Alle vet vel at Aksel har høyt hårfeste. ''

Kan knapt kalles høyt når det etterhvert kryper ned på baksida av hodet.

''Kan knapt kalles høyt når det etterhvert kryper ned på baksida av hodet.''

Jeg forsøkte å gå for den sympatiske varianten, men ok - fyren ser ut som et hardkokt egg. ;)

''Men enten er dama hans gigantisk, eller så er Axel i nærheten av dverg. ''

Tipper hun er normalt høy med veldig høyhælte sko...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...