Gå til innhold

Overnatting 17 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest segunda

Du har mye å si, men spørsmålet er hvem tar siste beslutning. Juridisk er deg deg så lenge de ikke har fylt atten, men synes du det er rimelig?

Jeg synes 17åringer skal få bestemme slikt selv, men at du er i din fulle rett med å gi råd og det tror jeg du er i stand til. Husk at de ble "sexuelt myndige" da de ble 16 år. De er i en glidende overgangsfase og den er vanskelig.

Gjest en tenåringsmor

Du har mye å si, men spørsmålet er hvem tar siste beslutning. Juridisk er deg deg så lenge de ikke har fylt atten, men synes du det er rimelig?

Jeg synes 17åringer skal få bestemme slikt selv, men at du er i din fulle rett med å gi råd og det tror jeg du er i stand til. Husk at de ble "sexuelt myndige" da de ble 16 år. De er i en glidende overgangsfase og den er vanskelig.

Ja jeg får holde meg til rådgivning og veiledning. Men jeg skulle ønske at jeg var bestemt med en gang at de kunne vente til det hadde gått et par måneder. Synes det er litt dårlig signaleffekt at det er fritt frem etter kort tid :)

Ja jeg får holde meg til rådgivning og veiledning. Men jeg skulle ønske at jeg var bestemt med en gang at de kunne vente til det hadde gått et par måneder. Synes det er litt dårlig signaleffekt at det er fritt frem etter kort tid :)

Synes du skal si akkurat dette til datteren din.

La henne få velge selv, men bevisstgjør henne på at hun selv nå må stå ansvarlig for sine valg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...