Gå til innhold

Gummimatte til kjøkkenskuff.

Anbefalte innlegg

Gjest Kjøkkenhjelp

Jeg er på utkikk etter en slags gummimatte jeg kan ha i kjøkkenskuffen hvor jeg har masse kjøkkenredskaper og i skapet hvor jeg har kasseroller og stekepanne, slik at det ikke blir stygge merker og at tingene ikke sklir.

Jeg har søkt og søkt overalt på nettet, men finner ikke noe. Matta bør ha minimum mål på 52x46, gjerne større, da klipper jeg bare til.

Ser at Bygger'n har noe (gummimatte til skuffe), men litt langt å reise til Nordby når man bor i Oslo bare for noe sånt.

Noen som vet hvor man får tak i dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354735-gummimatte-til-kj%C3%B8kkenskuff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Men har du sett det der? Jeg har nemlig søkt gjennom alt på www.ikea.no og finner ingenting sånt.

Jeg har kjøpt en slik matte der selv, men det er kanskje 4-5 år siden nå. Den var vel rent teknisk ikke gummi (det er vel ikke så lett å oppdrive slike matter av ekte gummi?), men av myk plast, og veldig enkel å klippe til passende størrelse.

Annonse

Gjest Kjøkkenhjelp

Jeg har kjøpt en slik matte der selv, men det er kanskje 4-5 år siden nå. Den var vel rent teknisk ikke gummi (det er vel ikke så lett å oppdrive slike matter av ekte gummi?), men av myk plast, og veldig enkel å klippe til passende størrelse.

Takk, da får jeg ta en tur dit og sjekke fysisk, fant ingenting sånt på nett. :)

Gjest Kjøkkenhjelp

Det kan også hende at Jernia o.l. kan ha slikt. Hvis det er enklere for deg å stikke innom en slik butikk, skader det jo ikke å spørre :-)

Ja, jeg har søkt masse på nett etter det, for å slippe og gå rundt overalt, men fant ingen steder. Får håpe Ikea fortsatt har det, skal dit for noe annet også.

Er ikke sikker på om det er dette du er ute etter, men jeg har kjøpt sånne anti-skli gummisak på Norsk sengetøylager. Disse er tynne og gjennomhullede. Jeg har dem som underlag til skuffene i en kommode for å bskytte duker o.l mot treverker i bunnen av skuffene.

Gjest Kjøkkenhjelp

Produktet heter Rationell skuffmatte (eller noe lignende), se her http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80012853

Ååååååååååh, tusen takk, endelig! Har søkt på alt du kan tenke deg, gummirull, plastrull, skuffeunderlag, innlegg, redskapsbeskytter and you name it, uten å lykkes!

Denne skal jeg ha og tusen takk igjen!!!!

Gjest Kjøkkenhjelp

Er ikke sikker på om det er dette du er ute etter, men jeg har kjøpt sånne anti-skli gummisak på Norsk sengetøylager. Disse er tynne og gjennomhullede. Jeg har dem som underlag til skuffene i en kommode for å bskytte duker o.l mot treverker i bunnen av skuffene.

Gjennomhullede? Jeg er litt usikker på hva du mener, men er det sånn antiskli som man også kan ha under duker og tepper du mener?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...