Gå til innhold

Er ordet "partner" helt kjønnsnøytralt?

Anbefalte innlegg

Så si mann og barn, da vel :-).

Men jeg ville jo heller sagt at jeg gjerne ville ha en kjæreste enn at jeg gjerne ville ha en mann - om du uttrykker sistnevnte kan det jo høres ut til at du er mest interessert i et ligg :P

Ikke enig i at det å ønske seg "en mann" insinuerer bare et ligg. Jeg oppfatter det som at man ønsker seg en _ekte_mann. eller annen tilsvarende stabil partner.

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Ikke enig i at det å ønske seg "en mann" insinuerer bare et ligg. Jeg oppfatter det som at man ønsker seg en _ekte_mann. eller annen tilsvarende stabil partner.

''Ikke enig i at det å ønske seg "en mann" insinuerer bare et ligg. Jeg oppfatter det som at man ønsker seg en _ekte_mann. eller annen tilsvarende stabil partner.''

Ja, skjønner hva du mener, men det kommer vel kanskje litt an på når (og av hvem) det sies.

Om man sier før man skal på byen at man er klar for en mann nå... ;P

''Ikke enig i at det å ønske seg "en mann" insinuerer bare et ligg. Jeg oppfatter det som at man ønsker seg en _ekte_mann. eller annen tilsvarende stabil partner.''

Ja, skjønner hva du mener, men det kommer vel kanskje litt an på når (og av hvem) det sies.

Om man sier før man skal på byen at man er klar for en mann nå... ;P

Ja, enig i at sammenhengen er veldig viktig .-) orker ikke sjekke nå, men mener trådstarter skrev at hun håpet å ha en mann om noen år, og da er det jo en litt annen 'setting' :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...