Gå til innhold

klage


Gjest harikkenickfortiden

Anbefalte innlegg

Gjest krekling

Hvis alle konsekvent overser innlegg fra Sør og lar være å svare på de kverulerende spissfindigheter Sør kommer med, så blir DOL et koseligere sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Det er noe med sørs diskusjonsstil som er tatt opp med han gjentatte ganger. Det var bedre en tid, men har tatt av igjen de siste dagene.

Alle har rett til å fremføre sine meninger så lenge de er saklige. En må imidlertid begrense seg hva gjelder antall innlegg, og en bør ikke ha som ambisjon å "omvende" alle meningsmotstandere. Alle, inkl sør, må også begrense seg hva gjelder å starte tråder med omtrent likelydende innhold. Det er at tak på hvor hyppig det er ønskelig å diskutere Frp, innvandring og Palestina på dette helseforum.

Summen av sørs innlegg må begrenses. Det forventes at sør leser dette og forholder seg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med saken å gjøre? Når folk skriver hvorfor de er uenige, så skriver du at de ikke har peiling, eller at de ikke har skikkelige argumenter! Jeg så en film i kveld, I robot, og der var det et treffende "ordtak" som fikk meg til å tenke på deg: "min logikk er udiskutabel."

om du mener at vi har det fantastisk flott her i Norge, så trenger ikke alle være enig med deg. Det er mange skjebner rundt forbi. Det finnes faktisk folk i Norge som ikke har noen plass å bo. Det finnes faktisk folk som kunne vært reddet fra kreft, men Norge har ikke råd til akkurat den medisinen. Det er mange som lever under fattigdomsgrensa. kunne skrevet mye mer.

Om du kaller det for luksusting, at folk i uland har det myyye verre, så ikke glem at vi bor ikke i et uland. heldigvis! Vi bor i Norge, og det burde ikke stå på pengene!

hvorfor skriver du ikke et innlegg om forslaget til statsbudsjettet, der regjeringen foreslår at pengene til uland skal krympes? hadde det vært et forslag fra Frp, hadde du hatt noe å skrive om her i dagevis...

Kan du svare meg på en ting? Du skjønner, jeg bare lurer. Har du vært utenfor Norges grenser, på andre steder enn Mallorca og lignende steder? Har du sett feks hvordan folk, akkurat som meg og deg, lever i slummen? De bor i sin egen kloakk, har lite eller ingen mat osv.

Jeg ønsker meg bare et svar, ja elle nei. ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du svare meg på en ting? Du skjønner, jeg bare lurer. Har du vært utenfor Norges grenser, på andre steder enn Mallorca og lignende steder? Har du sett feks hvordan folk, akkurat som meg og deg, lever i slummen? De bor i sin egen kloakk, har lite eller ingen mat osv.

Jeg ønsker meg bare et svar, ja elle nei. ikke noe mer.

Hva har det med sør's diskusjonsteknikk å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Kan du svare meg på en ting? Du skjønner, jeg bare lurer. Har du vært utenfor Norges grenser, på andre steder enn Mallorca og lignende steder? Har du sett feks hvordan folk, akkurat som meg og deg, lever i slummen? De bor i sin egen kloakk, har lite eller ingen mat osv.

Jeg ønsker meg bare et svar, ja elle nei. ikke noe mer.

Vennligst stopp denne tråden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klagen din oppfattes som sutring, og den bør du slutte med. Du får forhåpentligvis ikke medhold på slikt.

''Du får forhåpentligvis ikke medhold på slikt.''

Heldigvis har webmaster en annen oppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har knapt svart et eneste menneske som ikke har skrevet direkte til meg først.

Du har fått svar på det du spurte meg direkte om. Hvis du ikke vil ha svar, ikke spør.

''Jeg har knapt svart et eneste menneske som ikke har skrevet direkte til meg først.''

Du definerer "knap" meget vidt. Begrense deg kan du uansett ikke. Og du jager folk bort med den stilen du kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk gidder å starte sånne tråder som dette i ett sett.

Men du startet den i det minste under et kjent nick, det var i og for seg forfriskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med sørs diskusjonsstil som er tatt opp med han gjentatte ganger. Det var bedre en tid, men har tatt av igjen de siste dagene.

Alle har rett til å fremføre sine meninger så lenge de er saklige. En må imidlertid begrense seg hva gjelder antall innlegg, og en bør ikke ha som ambisjon å "omvende" alle meningsmotstandere. Alle, inkl sør, må også begrense seg hva gjelder å starte tråder med omtrent likelydende innhold. Det er at tak på hvor hyppig det er ønskelig å diskutere Frp, innvandring og Palestina på dette helseforum.

Summen av sørs innlegg må begrenses. Det forventes at sør leser dette og forholder seg til det.

Hei,

'' Det er at tak på hvor hyppig det er ønskelig å diskutere Frp, innvandring og Palestina på dette helseforum.''

Men tilsynelatende ikke hvor hyppig det er ønskelig å diskutere muslimer?

Etter jeg har startet den ENE "Frp-tråden" er det startet 5-6 tråder mot utlendinger/muslimer, osv.

Men det er det kanskje ingen grense for?

For dem sier du intet om, selv om de ofte er fulle av hat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med sørs diskusjonsstil som er tatt opp med han gjentatte ganger. Det var bedre en tid, men har tatt av igjen de siste dagene.

Alle har rett til å fremføre sine meninger så lenge de er saklige. En må imidlertid begrense seg hva gjelder antall innlegg, og en bør ikke ha som ambisjon å "omvende" alle meningsmotstandere. Alle, inkl sør, må også begrense seg hva gjelder å starte tråder med omtrent likelydende innhold. Det er at tak på hvor hyppig det er ønskelig å diskutere Frp, innvandring og Palestina på dette helseforum.

Summen av sørs innlegg må begrenses. Det forventes at sør leser dette og forholder seg til det.

''Det er noe med sørs diskusjonsstil som er tatt opp med han gjentatte ganger. Det var bedre en tid, men har tatt av igjen de siste dagene.

Alle har rett til å fremføre sine meninger så lenge de er saklige.''

Dette er det som blir skrevet TIL meg av personen som startet denne "klagetråden":

''og dette føler du er din misjon i livet; å fortelle "sannheten" om frp og siv jensen....har du ikke annet å gjøre? måtte være forferdelig å være så veldig opptatt av en enkeltperson, og et politisk parti...føler med deg...''

''Hvorfor vil du at alle skal være enig med deg? Er du Hitler?''

''er du gal. ingen må være uenig med sør og mislike mobbingen hans.''

''Så da er du jo på samme nivå som du skriver at Siv Jensen er! det er ikke verst! Like barn leker best...''

''For de har det mye verre enn deg. og hvis du ikke gjør det, så mobber du dem..''

''Det er ikke fint å mobbe noen. jeg hater mobbing. og du bør iallefall ikke nevne et ord om mobbing, for du er den verste her inne til akkurat det. du kan motsi meg hva du vil, men det er fakta.''

''Du er en av de verste her inne, blir mange ganger helt kvalm av din kverulering, og håper at du en dag tar til vettet, og forsvinner fra dol.''

Av en eller annen "merkelig" grunn verken gjør du noe med det, fordømmer det, kommenterer det, eller bannlyser vedkommende for gjentatte personangrep.

Hadde jeg skrevet noe slikt så ville du....

Personangrep er ikke greit, men du reagerer jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayLynn

ENIG - sist presterte han å skrive at jeg var for å kjøre ned palestinske barn! Fordi jeg sa jeg ikke ville diskutere palestina/israel konflikten med ham fordi han så tydelig er partisk. Alt for å provosere fram et svar - eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayLynn

Jeg har skrevet saklige og liketil innlegg. Du finner ikke ETT eneste personangrep.

Du, derimot, har spurt om jeg var "Hitler", og skrevet minst 30 personangrep på helt greie innlegg fra meg.

Jeg holder meg LANGT innenfor regelverket på DOL, hvor det bl.a. står noe om å angripe meddebattanter.

Kan du ikke bare diskutere sak? Eller la være?

Jeg er ikke interessert i å diskutere "Sør".

Var det sak det siste svaret du ga til meg?

Jeg vil kalle det personangrep jeg. At jeg liksom er for å kjøre ned palestinske barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENIG - sist presterte han å skrive at jeg var for å kjøre ned palestinske barn! Fordi jeg sa jeg ikke ville diskutere palestina/israel konflikten med ham fordi han så tydelig er partisk. Alt for å provosere fram et svar - eller?

Det fine med internett er at man kan finne hva som faktisk BLE skrevet:

Nick:

''Hvor var mor og far når barna var ute å kastet stein på folk? Satt hjemme og håpet på at barna skulle bli de neste martyrene?''

Sør:

''Muligvis allerede drept av okkupantene.''

MayLynn:

''Snakker om å dra konklusjoner....''

Sør:

''Hvor mange palestinere er drept?''

MayLynn:

''Jeg tar ikke DEN diskusjonen med deg nei. Man kan vel trygt si at du er litt partisk - du ser vel bare en side i denne konflikten. Så jeg svarer ikke mer. (Venter på et voldsomt provoserende svar fra deg nå sånn at jeg skal svare alikevel...)''

Sør:

''Nei, jeg forstår du ikke vil diskutere.

Siste "runde" der resulterte i noe slikt som 1000 døde palestinere (hovedsakelig kvinner/barn/sivile) og 4 drepte israelere.

Når man så vet at personen som gir gass (!) for å kjøre ned barn, i tillegg begår internasjonal kriminalitet, er det egentlig "interessant" hvordan noen kan forsvare ham...

Det mest interessante er dog hvordan du kan skrive at jeg (som mener man ikke skal kjøre ned barn) er "partisk". Du er vel for å kjøre på dem?''

Legg merke til at det jeg skriver om er at DU kaller meg "partisk", fordi jeg fordømmer at en okkupant kjører ned barn. Og derfor spør jeg deg (merk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MayLynn

Det fine med internett er at man kan finne hva som faktisk BLE skrevet:

Nick:

''Hvor var mor og far når barna var ute å kastet stein på folk? Satt hjemme og håpet på at barna skulle bli de neste martyrene?''

Sør:

''Muligvis allerede drept av okkupantene.''

MayLynn:

''Snakker om å dra konklusjoner....''

Sør:

''Hvor mange palestinere er drept?''

MayLynn:

''Jeg tar ikke DEN diskusjonen med deg nei. Man kan vel trygt si at du er litt partisk - du ser vel bare en side i denne konflikten. Så jeg svarer ikke mer. (Venter på et voldsomt provoserende svar fra deg nå sånn at jeg skal svare alikevel...)''

Sør:

''Nei, jeg forstår du ikke vil diskutere.

Siste "runde" der resulterte i noe slikt som 1000 døde palestinere (hovedsakelig kvinner/barn/sivile) og 4 drepte israelere.

Når man så vet at personen som gir gass (!) for å kjøre ned barn, i tillegg begår internasjonal kriminalitet, er det egentlig "interessant" hvordan noen kan forsvare ham...

Det mest interessante er dog hvordan du kan skrive at jeg (som mener man ikke skal kjøre ned barn) er "partisk". Du er vel for å kjøre på dem?''

Legg merke til at det jeg skriver om er at DU kaller meg "partisk", fordi jeg fordømmer at en okkupant kjører ned barn. Og derfor spør jeg deg (merk).

Så du forstod virkelig ikke at jeg mente at du var partisk i Palestina/Israel konflikten?

Du dro selv det inn da du skrev at foreldrene sannsynligvis var drept av Israelerne.

Men nei - diskuterer ikke videre. Men er helt enig med trådstarter. Og du er så utrolig kjapp til å syte ang personangrep når du er enda verre selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

''Du får forhåpentligvis ikke medhold på slikt.''

Heldigvis har webmaster en annen oppfatning.

Webmaster har bedt om at denne diskusjonen avsluttes så helt uenig er h*n ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg fordømmer all terror!

Det fine med internett er at man kan finne hva som faktisk BLE skrevet:

Nick:

''Hvor var mor og far når barna var ute å kastet stein på folk? Satt hjemme og håpet på at barna skulle bli de neste martyrene?''

Sør:

''Muligvis allerede drept av okkupantene.''

MayLynn:

''Snakker om å dra konklusjoner....''

Sør:

''Hvor mange palestinere er drept?''

MayLynn:

''Jeg tar ikke DEN diskusjonen med deg nei. Man kan vel trygt si at du er litt partisk - du ser vel bare en side i denne konflikten. Så jeg svarer ikke mer. (Venter på et voldsomt provoserende svar fra deg nå sånn at jeg skal svare alikevel...)''

Sør:

''Nei, jeg forstår du ikke vil diskutere.

Siste "runde" der resulterte i noe slikt som 1000 døde palestinere (hovedsakelig kvinner/barn/sivile) og 4 drepte israelere.

Når man så vet at personen som gir gass (!) for å kjøre ned barn, i tillegg begår internasjonal kriminalitet, er det egentlig "interessant" hvordan noen kan forsvare ham...

Det mest interessante er dog hvordan du kan skrive at jeg (som mener man ikke skal kjøre ned barn) er "partisk". Du er vel for å kjøre på dem?''

Legg merke til at det jeg skriver om er at DU kaller meg "partisk", fordi jeg fordømmer at en okkupant kjører ned barn. Og derfor spør jeg deg (merk).

Hei! Jeg fordømmer drap på uskyldige palestinere. Jeg fordømmer Israels okkupasjon.

Tre spørsmål til deg:

(1) Fordømmer du drap på uskyldige israelere, selv om disse drapene er utført av palestinere?

(2) Tror du palestinere i større grad enn israelere er interessert i å sikre motparten fred og sikkerhet?

(3) Tror du Hamas er interessert i å utslette staten Israel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hei! Jeg fordømmer drap på uskyldige palestinere. Jeg fordømmer Israels okkupasjon.

Tre spørsmål til deg:

(1) Fordømmer du drap på uskyldige israelere, selv om disse drapene er utført av palestinere?

(2) Tror du palestinere i større grad enn israelere er interessert i å sikre motparten fred og sikkerhet?

(3) Tror du Hamas er interessert i å utslette staten Israel?

Vi har bedt om at denne tråden stoppes. Det skal respekteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det må jeg si meg enig i. Det går jo ikke an å mene noe som helst uten å få sør på nakken i endeløse kverulerende tråder. Har hatt noen sånne med han, men det gidder jeg ikke mer. I fremtiden lar jeg bare være å svare han. Oppfordrer alle til det samme. Forumet blir ikke koselig lenger når det er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...