Gå til innhold

Fant død, naken kvinne i skolegården

Anbefalte innlegg

Gjest Folk er rare

Nå er det ikke sikkert det er verken en seriemorder på gang eller noe kriminelt. Kanskje hun var søvngjenger.

Men det har vært en del greier i helga. Et nachspiel der deltakerne plutselig kappa hverandre opp med kniv, og en døde. Et annet tilfelle av slag som endte med død der den døde ble angrepet mens han sov.

Det kan være et eller annet med hvordan månen står i helga.

''Et nachspiel der deltakerne plutselig kappa hverandre opp med kniv, og en døde.''

Ja, skikkelig kult å være dritings på nachspiel når en kan finne på SÅ morsomme ting!

Fortsetter under...

Gjest Folk er rare

Jeg sover i hvert fall naken. Og jeg hadde en periode hvor jeg gjorde mye rart i søvne - alltid i kombinasjon med alkohol. Våkna blant annet opp i dusjen engang. En annen gang våkna jeg på morgenen og så at jeg hadde satt en tallerken midt på kjøkkengulvet. Med bestikket pent plassert rundt.

Det var rundt denne tiden jeg sluttet å tylle i meg uanstendige mengder alkohol på fest hver fredag og lørdag, så jeg skal i hvert fall ha for å ta et hint. ;)

Men så vidt jeg vet vandret jeg aldri ut. Jeg vet derimot om andre som har gjort det i søvne. Det er litt farlig i et kaldt land som Norge.

''Jeg sover i hvert fall naken.''

Er du mann? Du må gjerne programmere hjernen din til å ta deg en tur innom meg neste gang du går i søvne. (Bare hvis du er mann, altså)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...