Gå til innhold

Få tilbake teksten i en doc-fil

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni

Jeg har et Word-dokument lagret på PCen, jeg laget det for flere måneder siden. Jeg skulle åpne det igjen i dag, men all teksten er borte, og erstattet med to rader med "bokser" (ligner på som om jeg har satt inn to tabeller med noen kolonner og én rad hver).

Noen som har vært borti noe liknende? Er det noe jeg kan gjøre for å gjenopprette dokumentet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354785-f%C3%A5-tilbake-teksten-i-en-doc-fil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest krekling

Takk for tips. Jeg har allerede forsøkt å åpne i Pages (iWork) og TextEdit, uten annet resultat. Tror du det hjelper å laste ned OpenOffice?

Open Office er et stort program, så du må has god diskplass på maskinen din for å laste det ned.

Hvis jeg får tilsendt filer i exel så åpner jeg de i Open Office, men jeg vet ikke om det funker for doc.

Caloni Makaroni

Open Office er et stort program, så du må has god diskplass på maskinen din for å laste det ned.

Hvis jeg får tilsendt filer i exel så åpner jeg de i Open Office, men jeg vet ikke om det funker for doc.

Jeg har helt forferdelig treigt nett her jeg er nå, så jeg tror jeg drøyer det til jeg eventuelt får byttet det ut. Det var ikke et kjempeviktig dokument heldigvis, men jeg kunne tenkt meg å lese det igjen, samt at det alltid er greit å vite hva man skal gjøre i slike tilfeller.

Jeg skriver "OpenOffice" bak øret! Takk for hjelpen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...