Gå til innhold

FU Har dere alltid på gifteringen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ja, en gang har jeg glemt den på nattbordet og da følte jeg meg naken .

Hvis forskjellen mellom "påkledd" og "naken" er én ring, ville jeg vurdert om du burde kle på deg litt ekstra - sånn i hverdagen!

"Nei, jeg er da ikke naken. Jeg har ring på!"

:knegg:

Med vennlig hilsen

Annonse

Tar den av når jeg lager mat hvor jeg bruker hendene. Hadde den av hele tiden mens vi var på sykehuset grunnet prematur fødsel. Ville ikke bruke den når vi stelte lillegullet i kuvøsa og da var det like greit å ha den på et trygt skjult sted, som det å ta den av og på mellom hvert besøk hos henne.

Ellers har jeg den på hele tiden.

Hvis forskjellen mellom "påkledd" og "naken" er én ring, ville jeg vurdert om du burde kle på deg litt ekstra - sånn i hverdagen!

"Nei, jeg er da ikke naken. Jeg har ring på!"

:knegg:

Med vennlig hilsen

Var en lærer som stod naken i stien og malte huset sitt. I et helt vanlig boligfelt. Noen naboer kom og spurte om han ikke kunne kle på seg litt. Hvorpå han gikk inn og tok på seg et slips, før han fortsatte å male.

Skal sies at huset var nytt og han hadde åpne løsninger over alt innvendig... selv ikke toalettet hadde dør..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...