Gå til innhold

30-40% på KID

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni

''Ikke hvis du har kjøpt til fullpris.''

Jo. Vi opplevde i alle fall dette nettopp, ikke på KID riktignok, men en annen butikk med helt andre produkter. Om du får et klesplagg i julegave får du ikke fullprisen tilbake om du bytter det i romjula heller.

Jeg leste en artikkel om det der en gang. Om man har med kvittering på at man har betalt fullpris, så skal de gå ut i fra den prisen. Men om man ikke ha (som jo ofte er tilfelle med julegaver), så vil man få gjeldende pris.

Men meget mulig at mange butikkselgere er sleipe og prøver seg.

Fortsetter under...

Jeg leste en artikkel om det der en gang. Om man har med kvittering på at man har betalt fullpris, så skal de gå ut i fra den prisen. Men om man ikke ha (som jo ofte er tilfelle med julegaver), så vil man få gjeldende pris.

''Jeg leste en artikkel om det der en gang. Om man har med kvittering på at man har betalt fullpris, så skal de gå ut i fra den prisen. Men om man ikke ha (som jo ofte er tilfelle med julegaver), så vil man få gjeldende pris.''

Ja slik mener jeg også det er, og er også min erfaring.

Men det er jo ingen rettighet å angre slike kjøp, og skal butikken la kundene gjøre det, står de fritt til å sette sine egne betingelser.

Caloni Makaroni

Men det er jo ingen rettighet å angre slike kjøp, og skal butikken la kundene gjøre det, står de fritt til å sette sine egne betingelser.

Svært ofte har man bytterett, forenklede betingelser står gjerne nederst på kvitteringen. Mange opererer med åpent kjøp noen dager. Jeg mener uansett at trådstarter skrev at bytteretten er oppgitt til 14 dager hos KID.

''Jeg har jo bytterett inntil 14 dager. Kan jo egentlig gå og levere det tilbake, og så kjøpe det igjen, til 40% rabatt, dersom jeg har med en venn..???''

Ja, det ville jeg gjort :-)

Har du ikke med deg noen , er ekspeditøren din venn !! : )

Helt sant , jeg fikk det sist det var kampanje....

Gjest harikkenickfortiden

Hadde blitt sur selv. Det er jo lov å gå og spørre, om ikke annet. Men jeg har lært meg til en ting; planlegger jeg å kjøpe ting der, eller på andre butikker, som jeg vet at de innimellom har tilbuder og kampanjer, så venter jeg som regel til kampanjene kommer. hvis ikke det haster, da...

Annonse

Hvis du leverer det inn mens det er salg får du bare salgsprisen tilbake.

Ikke så lenge du har med kvittering. Samme gjelder også om du skulle få en genser i gave til jul som du skal bytte, og den har kommet på salg, Har du kvittering skal du ha full pris tilbake.

OK. Ellers er det ikke noe problem å ta med et barn eller mannen....

Men jeg får ta med meg alle tingene i morgen og kjøre til ss og prøve å få orden det.

Fy søren, har lyst til å bruke den tusenlappen på noe annet.

Hvordan gikk det?

Fikk du byttet?

Hvordan gikk det?

Fikk du byttet?

JA!

Jeg var der i kveld, viste kvitteringer (hadde med meg alt i bilen), og fikk rabatten :-)

De måtte jøre det slik at jeg liksom leverte alt inn (hadde jo 14 dagers åpent kjøp), og kjøpte det så på nytt, med 40% rabatt :-)

Er knallfornøyd - fikk jo over 1000 kr tilbake!

JA!

Jeg var der i kveld, viste kvitteringer (hadde med meg alt i bilen), og fikk rabatten :-)

De måtte jøre det slik at jeg liksom leverte alt inn (hadde jo 14 dagers åpent kjøp), og kjøpte det så på nytt, med 40% rabatt :-)

Så bra :-)

JA!

Så bra. :-)

Kjekt at slikt lar seg gjøre. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...