Gå til innhold

forbud mot burka og nikab

Anbefalte innlegg

Gjest harikkenickfortiden

"Forbud mot burka og nikab, avvikling av kontantstøtten og innføring av gratis kjernetid i barnehagen for alle barn, er blant tiltakene sentrale Ap-politikere går inn for. "

hva synes dere om dette, folkens?

Dette skal bli en interessant diskusjon...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354809-forbud-mot-burka-og-nikab/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nord, ned og til helvetet

Hvorfor ikke bare bla tilbake å finne en av de endeløse trådene om dette temaet fra tidligere, hvor forumets selvutnevnte Mullah koserer om motorsykkelhjelmer, bunader og andre "sakligheter"?

Skule du være dum nok til å holde m e disse Ap representantene, kan du være sikker på at paralellen og hentydningen til brunskjortene på 30-tallet kommer flyvende på ei fjøl prompte.

Så hva er det du egenlig forventer for noe spennende ved å ta dette tema opp på nytt, med en slik fundamentalist og ekstremist gående løs her inne?

Gjest Frk Rosenkranz

Ja til gratis kjernetid, barn har godt av å gå i barnehage og omgås andre barn/sosialiseres.

Nei til forbud mot burka/hijab, jeg syns folk skal gjøre som de vil!

Og nei, ikke fjern kontantstøtten... men sett gjerne flere krav til den som skal motta den så systemet ikke utnyttes.

Hvorfor ikke bare bla tilbake å finne en av de endeløse trådene om dette temaet fra tidligere, hvor forumets selvutnevnte Mullah koserer om motorsykkelhjelmer, bunader og andre "sakligheter"?

Skule du være dum nok til å holde m e disse Ap representantene, kan du være sikker på at paralellen og hentydningen til brunskjortene på 30-tallet kommer flyvende på ei fjøl prompte.

Så hva er det du egenlig forventer for noe spennende ved å ta dette tema opp på nytt, med en slik fundamentalist og ekstremist gående løs her inne?

Poenget er at jeg er drittlei av mobbingen av Frp og Siv Jensen. og poenget er at en person postet et innlegg ang et forslag som Frp hadde kommet med, som jo i følge ham og enkelte andre var verdens undergang. personen mente også da at hvis det var andre partier som hadde kommet med forslaget så hadde han også postet linken, noe jeg tviler sterkt på.

Jeg nevnte også i den lange diskusjonstråden at det var rart at ikke noen reagerte på at regjeringen hadde foreslått å krympe u-hjelps budsjettet. hadde det vært noe som frp hadde foreslått, så hadde enkelte her inne ønsket dem strake veien til h.

Synes også det må være lov å lage innlegg her inne, uten at en må begrunne det? Hvorfor må noen begrunne det, og ikke alle?

Synes også at det er fint at ap har bena på jorda, de også. kjempebra! og kontantstøtta bør de avskaffe så fort som mulig.

Annonse

Gjest Nord, ned og til helvete

Poenget er at jeg er drittlei av mobbingen av Frp og Siv Jensen. og poenget er at en person postet et innlegg ang et forslag som Frp hadde kommet med, som jo i følge ham og enkelte andre var verdens undergang. personen mente også da at hvis det var andre partier som hadde kommet med forslaget så hadde han også postet linken, noe jeg tviler sterkt på.

Jeg nevnte også i den lange diskusjonstråden at det var rart at ikke noen reagerte på at regjeringen hadde foreslått å krympe u-hjelps budsjettet. hadde det vært noe som frp hadde foreslått, så hadde enkelte her inne ønsket dem strake veien til h.

Synes også det må være lov å lage innlegg her inne, uten at en må begrunne det? Hvorfor må noen begrunne det, og ikke alle?

Synes også at det er fint at ap har bena på jorda, de også. kjempebra! og kontantstøtta bør de avskaffe så fort som mulig.

Joda, spør i vei. Men regn ikke med andre svar en de jeg nyss gjenga:

1.Du er nazist og/eller tilhenger av det Nordkoreanske systemet.2 Ingen kvinne har noengang ikledd seg burka eller Niqab ufrivillig. 3. Det eksisterer ingen forskjell på burka og motorsykkelhjelmer.

Noe ellers?

Gjest Har ikke nick idag, nei

Ja til gratis kjernetid, barn har godt av å gå i barnehage og omgås andre barn/sosialiseres.

Nei til forbud mot burka/hijab, jeg syns folk skal gjøre som de vil!

Og nei, ikke fjern kontantstøtten... men sett gjerne flere krav til den som skal motta den så systemet ikke utnyttes.

''Nei til forbud mot burka/hijab, ''

Du kan ikke sammenligne burka og niqab med hijab. Hijaben er et hodeplagg som lar ansiktet være fritt, mens burka og niqab dekker hele ansiktet. Har ikke noe mot hijab, reagerer ikke på det, men menr at burka og niqab skulle forbys.

Gjest fra bergen

Jeg spår at denne tråden blir LANG.

Gjest Frk Rosenkranz

''Nei til forbud mot burka/hijab, ''

Du kan ikke sammenligne burka og niqab med hijab. Hijaben er et hodeplagg som lar ansiktet være fritt, mens burka og niqab dekker hele ansiktet. Har ikke noe mot hijab, reagerer ikke på det, men menr at burka og niqab skulle forbys.

Jeg har ikke noe imot noen av delene... Folk må få følge tradisjonene sine.

Men på jobb - som barnehage, sykehus osv så kan de godt følge våre klesskikker,

men at de går ute på gatene i burka, nikab og lignende har jeg ikke noe imot.

Gjest fra bergen

Jeg har ikke noe imot noen av delene... Folk må få følge tradisjonene sine.

Men på jobb - som barnehage, sykehus osv så kan de godt følge våre klesskikker,

men at de går ute på gatene i burka, nikab og lignende har jeg ikke noe imot.

''går ute på gatene i burka, nikab og lignende har jeg ikke noe imot''

Er det greit at man går inn i en bank kledd i Burka?

Annonse

Gjest groggas

Joda, spør i vei. Men regn ikke med andre svar en de jeg nyss gjenga:

1.Du er nazist og/eller tilhenger av det Nordkoreanske systemet.2 Ingen kvinne har noengang ikledd seg burka eller Niqab ufrivillig. 3. Det eksisterer ingen forskjell på burka og motorsykkelhjelmer.

Noe ellers?

Hohoho

Morsomt å se at jeg fikk rett i mine tanker. Det er kun når Frp kommer med forslag at det blir et stort problem "blant dere dolere". Det var derfor jeg skrev innlegget, for å få det bevist. For ap og regjeringen osv kan foreslå alt mulig ang innvandring og u-hjelp, ingen synes det er så galt her. Men hvis Frp skulle ymte fram om noe, ja da.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...