Gå til innhold

Lite å gjør på jobb...blir deppa av dette...

Anbefalte innlegg

Jeg har for lite å gjøre på jobb....dette gjør meg totalt deppa og jeg føler meg lite verd...

Jeg har tatt det opp med ledelsen...men det tar tid med å få i gang at noe skjer...

Jeg har lagt fram strategier hvordan ting kan endres...for at både jeg selv og resten av arbeidgruppa kan få det bedre...

Inntil det vil skje noe tiltak...så blir jeg gående her å ta lite motiverende oppgaver som gjør meg deppa...

Ikke misforstå...jeg kan gjerne kjøre søppel og sette på kaffen...men dette er ting som er fort gjort...og da går jeg der resten av dagen uten å gjøre noe produktivt...

Jeg begynner kl. 7 om morgenen...og er som regel ferdig med dagens gjøremål kl. 9...resten av dagen drar meg mentalt langt ned i søpplelbøtta...

Hva skal jeg gjøre for å få fortgang på at ledelsen skjønner at det er viktig å gjøre noen tiltak?

Jeg har tenkt å prate med HMS-avdelingen (helse-miljø-sikkerhet) hvis ledelsen ikke tar tak i ting...

Men hvor lenge skal jeg tyne meg selv med å gå slik på tomgang på jobb ?

Dette gjør meg skikkelig deppa!!!!

Fortsetter under...

hadde d sånn selv og det ble mer surfing på internett enn jobb :D

''hadde d sånn selv og det ble mer surfing på internett enn jobb :D''

Jepp...sånn er det med meg også =)

Det mangler bare at jeg tar med strikkinga på jobb....

Men jeg har et sy-prosjekt hjemme på gang...Kanskje jeg skal ta med sy-maskina på jobb i morgen?

=)

Det blir sikkert populært =)

Gjest hohoooooooo

''hadde d sånn selv og det ble mer surfing på internett enn jobb :D''

Jepp...sånn er det med meg også =)

Det mangler bare at jeg tar med strikkinga på jobb....

Men jeg har et sy-prosjekt hjemme på gang...Kanskje jeg skal ta med sy-maskina på jobb i morgen?

=)

Det blir sikkert populært =)

Kanskje du kan strikke en genser til sjefen -

så får han se hvor lite du har å gjøre :D

Er nesten verre å ha for lite å gjøre enn for mye,

stress for i det minste dagen til å gå fort...

Kanskje du kan strikke en genser til sjefen -

så får han se hvor lite du har å gjøre :D

Er nesten verre å ha for lite å gjøre enn for mye,

stress for i det minste dagen til å gå fort...

''Kanskje du kan strikke en genser til sjefen - så får han se hvor lite du har å gjøre :D''

Dette var jaggu en go` ide =)

Er det noe videreutdanning du kan ta? Kurs for å få ekstra kompetanse? Eller rett og slett finne deg et nettstudium du har lyst til å ta? Har hatt en sånn jobb selv. Søkte meg raskt høyere i systemet og har endelig begynt å få bruke hjernen på noe mer vettugt.

Annonse

Har dine kolleger like lite å gjøre?

Har det alltid vært sånn, eller har det gradvis blitt mindre å gjøre?

Må være et veldig uøkonomisk firma. Like galt er det om det er en offentlig etat; da er det jo vi alle som betaler for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...