Gå til innhold

Skatteoppgjøret 2009

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Shira :o)

Spennende å se om du har fått de fradrag du har ført opp!

Jeg ble egentlig ikke så klok av oppgjøret, jeg får igjen (hadde i utgangspunktet en stor restskatt), men forstår det slik at jeg kan få restskattkrav om tidligere år pga etterbetaling, og det står ikke i selve oppgjøret for 2009.

Gjest krekling

[quote name=Shira :o)' timestamp='1287409579' post='4455388]

Jeg ble egentlig ikke så klok av oppgjøret, jeg får igjen (hadde i utgangspunktet en stor restskatt), men forstår det slik at jeg kan få restskattkrav om tidligere år pga etterbetaling, og det står ikke i selve oppgjøret for 2009.

Mannen min fikk en etterbetaling i fjor og den er med i skatteoppgjøret.

''Skatt på etterbetalt pensjon fra tidligere år''

står det på skatteoppgjøret, på en linje før det står:

''Utlignet skatt''

''Utlignet skatt''

Kanskje det stod det, hm, får inn å sjekke igjen. Jeg var så mentalt innstilt på restskatt, så jeg ble litt vippet av pinnen. ;o)

''Utlignet skatt''

Nei, det stod ikke noe om etterbetaling. Jeg fikk for flere år i fjor i samme slengen og måtte be om omregning av skatten. kommer vel brev før eller senere vil jeg tro med info.

Annonse

Når tror dere at skattepengene utbetales da ?.

Veldig fornøyd igrunn ; =)

For dem som fikk skatteoppgjøret i juni sa man at pengene ville komme på konto i løpet av "denne og neste uke", så jeg antar det samme gjelder for høstutlegget.

http://www.skatteetaten.no/no/Bibliotek/Publikasjoner/Pressemeldinger/2009/Skattepenger-pa-vei/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...