Gå til innhold

Pulserende mage vanlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser pulsen godt på min mage også, rett på navelen, og særlig om jeg ligger på ryggen. Tror ikke det er noe farlig, er ikke det bare noe som synes godt på relativt slanke mennesker? Ser tydelig puls ved navelen til kjæresten også. Nå er jeg langt fra noen lege da, men vil bare berolige med at du ikke er alene, hvertfall :)

Jeg hadde en kollega som var hos lege ifm med et problem. Hans faste lege var ikke tilgjengelig, og den nye legen sjekket ham ganske grundig. Han stusset litt over at han kunne kjenne pulsen ganske godt i mellomgulvet.

Lang historie kort, han ble henvist til røntgen og de fant en utposning på aorta. Det var en tikkende bombe for når den sprekker så er man død. Punktum finale.

Han ble hasteoperert og lever i beste velgående.

Nå er det ikke unormalt å kjenne/se pulsen i mellomgulvet, but I'm just saying....

Gjest Tikkende bombe!

Jeg hadde en kollega som var hos lege ifm med et problem. Hans faste lege var ikke tilgjengelig, og den nye legen sjekket ham ganske grundig. Han stusset litt over at han kunne kjenne pulsen ganske godt i mellomgulvet.

Lang historie kort, han ble henvist til røntgen og de fant en utposning på aorta. Det var en tikkende bombe for når den sprekker så er man død. Punktum finale.

Han ble hasteoperert og lever i beste velgående.

Nå er det ikke unormalt å kjenne/se pulsen i mellomgulvet, but I'm just saying....

Takk for dramatisk innlegg!

Har vitende levd med en aneurisme i over 7 år nå, og skal si deg at jeg vet alt om hvordan det føles!

Ingen vits å skremme vannet av folk for det, det kan gå bra også...

Annonse

Takk for dramatisk innlegg!

Har vitende levd med en aneurisme i over 7 år nå, og skal si deg at jeg vet alt om hvordan det føles!

Ingen vits å skremme vannet av folk for det, det kan gå bra også...

Jeg har kun erfaring med denne personen som jeg omtaler, så ekspert er jeg ikke. Det finnes sikkert graderinger av lidelsen, men det kan jeg ikke uttale meg om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...