Gå til innhold

Ånei, bunadspolitiet - hvor er dere??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• ShitDiddelyDo

11

• Mary Poppins

8

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dyrt var det også! Spesielt med tanke på at en bruker bunaden ca. en gang i året...

Skrevet

Nei nei nei! Kanskje jeg må melde meg inn i det frivillige bunadsvernet, bunadravnene, eller hva det nå heter.

Skrevet

Ja, når det antydes at man skal røyke når man har på seg bunad syns i grunnen jeg også at det er ganske horribelt!

Skrevet

Ja, når det antydes at man skal røyke når man har på seg bunad syns i grunnen jeg også at det er ganske horribelt!

Man trenger uansett ikke bruke Ica-pose eller ryggsekk for å få plass til røyk, da de fleste (alle?) bunader kommer med en veske ala denne her *S*

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24985984

I den jeg har får jeg uten problemer plass til solbriller, mobil, penger & kort, lebepomade el lign. Og jeg hadde fått plass til sigaretter også, dersom det var behov for det :-)

Selve lommeboka kutter jeg dog ut - bare lar cash & kort ligge løst oppi.

Og så får jeg ikke plass til kameraet, men det ville heller ikke gått oppi skulderveska i linken i hovedinnlegget. ;-)

Skrevet

Øh. Den ser da bunadaktig ut synes jeg, men nå er jeg kanskje den her i landet som har minst peiling på bunader. Jeg synes de har omtrent samme gyselighetsgrad som vesken.

Skrevet

Øh. Den ser da bunadaktig ut synes jeg, men nå er jeg kanskje den her i landet som har minst peiling på bunader. Jeg synes de har omtrent samme gyselighetsgrad som vesken.

Pumps med påmalte "broderier" kan også se "bunadsaktige" ut, men det blir ikke bedre av den grunn ;-)

Skrevet

Pumps med påmalte "broderier" kan også se "bunadsaktige" ut, men det blir ikke bedre av den grunn ;-)

Tja, jeg synes vel ikke det er så mye verre enn de budeieskoene som egentlig skal være til, men som sagt, bunad er mildt sagt ikke min greie.

Skrevet

Tja, jeg synes vel ikke det er så mye verre enn de budeieskoene som egentlig skal være til, men som sagt, bunad er mildt sagt ikke min greie.

Jeg skjønte i grunnen det på ditt forrige innlegg...;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det der er vel en spøk, eller? Hvis ikke må det være et hån mot kundegruppen - altså dere kvinner. Noen må tro dere er lettlurte fjolls som kjøper hva det måtte være for absurde summer. De ler nok godt hele veien til banken.

Skrevet

Det der er vel en spøk, eller? Hvis ikke må det være et hån mot kundegruppen - altså dere kvinner. Noen må tro dere er lettlurte fjolls som kjøper hva det måtte være for absurde summer. De ler nok godt hele veien til banken.

''De ler nok godt hele veien til banken.''

Helt klart!

Skrevet

Hehe, ja det neste blir vel små håndbroderte brystduker og belter til tusenvis av kroner;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, ja det neste blir vel små håndbroderte brystduker og belter til tusenvis av kroner;)

Det er helt absurd.

Jeg kjøpte en dyr veske fra National Geographic. Denne betalte jeg i billigste nettbutikk ca. 1000 kroner for. Men dette er et dyrt merke. Det er både kvalitet og stil (selv om jeg ikke tror den hadde stått til bunad - men nå skal det sies at jeg ikke synes noe står til bunad, ei heller mennesker).

Den Nille-dingsten over koster altså 4 ganger så mye som min NG-veske. :)

Skrevet

Det er tragisk når noen menneskeliggjør hunder på en slik måte.

det verste var vel at hunden hadde forkleet på ryggen! ,-)

Skrevet

For å sitere Mariaflyfly, Gudbedre!!! Også DEN prisen?!?!?

Jeg holder på å få laget beltestakken fra Telemark! Gleder meg helt vilt til å bruke den til jul!!! :-))))

(ja det hadde ikke så mye med saken å gjøre men jeg er så oppspilt over at den snart er ferdig!! :D)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...