morsan Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Neida. Jeg bruker ikke penger på noe jeg ikke trenger. Er grenser for hva jeg har råd til. Men trenger jeg noe, og har råd, bruker jeg penger, men dilleting har aldri vært min greie. Når det gjelder klær gjør jeg årets innkjøp i Bangkok og sparer hauger av penger. Dvs - nå lyver jeg. Jeg sparer knapt en tøddel, da jeg uansett ikke ville handlet spesielt mye klær i Norge. Jeans går jo aldri i stykker. Og dressen min - en flott sak kjøpt for rundt 10 år siden, duger like bra i dag. ''Og dressen min - en flott sak kjøpt for rundt 10 år siden, duger like bra i dag. :)'' LOL! Her er du overhodet ikke på linje men min mann. Bare å å nevne dress i entall er litt sært her i huset...;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/354841-%C3%A5nei-bunadspolitiet-hvor-er-dere/page/4/#findComment-3045697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.