Gå til innhold

Quiz: Hvilken sang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Såpass til Beatles-ekspert er jeg ikke, så denne tar jeg ikke sjansen på, men Beatles har noen meget kurante album, assa.

Jepp, jeg har 13 album, dvs de 12 som ble utgitt i UK + en "Rarities", Så sånn sett er det skuffende at jeg ikke fikk full pott *he he*

Til mitt forsvar må jeg si at albumene er på LP, og stort sett står og støver ned....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354842-quiz-hvilken-sang/#findComment-3045398
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Jepp, jeg har 13 album, dvs de 12 som ble utgitt i UK + en "Rarities", Så sånn sett er det skuffende at jeg ikke fikk full pott *he he*

Til mitt forsvar må jeg si at albumene er på LP, og stort sett står og støver ned....

Jeg har faktisk 15 album, men det er par ting jeg må si til mitt forsvar.

Det første er at jeg hører veldig lite på deres tidligere hit-album. Det skjer kun når jeg lar Ipod-en stå på random. Men jeg synes White Album, Sgt. Peppers og Abbey Road er knakende gode album. Det er et par til rundt utgivelsen av White Album som er stor musikk.

Det andre er at de ikke har kosta meg noe. Skulle jeg betalt for dette hadde jeg nok kun kjøpt platene gitt ut i tiden før/etter White Album.

Jeg har litt samme forhold til Beatles som til Stones. Deres beste plater er platene uten hitene.

Men uten hit-platene hadde de aldri blitt store, og vi hadde muligens ikke fått plater som The White Album og Exile on Main Street.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354842-quiz-hvilken-sang/#findComment-3045421
Del på andre sider

Jeg har faktisk 15 album, men det er par ting jeg må si til mitt forsvar.

Det første er at jeg hører veldig lite på deres tidligere hit-album. Det skjer kun når jeg lar Ipod-en stå på random. Men jeg synes White Album, Sgt. Peppers og Abbey Road er knakende gode album. Det er et par til rundt utgivelsen av White Album som er stor musikk.

Det andre er at de ikke har kosta meg noe. Skulle jeg betalt for dette hadde jeg nok kun kjøpt platene gitt ut i tiden før/etter White Album.

Jeg har litt samme forhold til Beatles som til Stones. Deres beste plater er platene uten hitene.

Men uten hit-platene hadde de aldri blitt store, og vi hadde muligens ikke fått plater som The White Album og Exile on Main Street.

Med 15 album antar jeg at du har noen samlealbum;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354842-quiz-hvilken-sang/#findComment-3045428
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...