Gjest Elextra Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Så bra! :-) Men jeg er 100% sikker på å ha lest på DOL lenge etter 90-tallet gikk inn i de evige jaktmarker at Mac ikke er PC! ;-) (Og jeg er 99% sikker på at det var fra en tidligere bruker med nick etter et legemiddel! *S*) Hehe. Ja, godt mulig det holdt til et stykke inne i dette årtusen, husker ikke, men nå har i hvertfall Apple gitt opp akkurat den kampen :-). 0 Siter
avidi Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Mac er sikkert bra, men vedlegg i e-post sendt fra Mac er omtrent umulig å få åpnet i windows, i allfall på min jobb.Får vi dokumentene fra Mac-maskin betyr det masse frustrasjoner og ekstra arbeid 0 Siter
cathlin Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Skrevet 19. oktober 2010 Mac, Mac, Mac. mac mac mac kmac mack kamcæk cæpp scmæk chæckj cash cash cash 0 Siter
cathlin Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Skrevet 19. oktober 2010 Mac er sikkert bra, men vedlegg i e-post sendt fra Mac er omtrent umulig å få åpnet i windows, i allfall på min jobb.Får vi dokumentene fra Mac-maskin betyr det masse frustrasjoner og ekstra arbeid Lurer på hvorfor det og om man kan gjøre noe med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.