Gjest Medikamentavhengighet Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Det var bra. Jeg er enig i at det beste hadde vært å kanskje være uten noe, og la alt få komme i gang selv, leges. For mitt vedkommende handler det også om overlevelse her og nå. Så har det blitt litt smertelindring og annet. Og her er en kvinne som har abstinens, psykoser og ikke sover, i tillegg til at hun overlates til seg selv og skrives ut. Da må en kanskje sove, selv om det blir med piller. Lykke til, håper hun får en god natt! Takk for det! God natt til deg også 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Ok, da forsøker vi det:) Blir litt prøving og feiling føler eg.. men sånn er det vel:) Hun snakket forresten med RT fra medisinmotpiller.no idag. Hun syntes han var hyggelig, men er ikke enig med han ang å kutte ut alt av tabletter. Hun føler nok at hun trenger medisin inntil hun er blitt bedre. Jeg vil på det sterkeste advare mot organisasjonen "medisin mot piller". Organisasjonen er totalt ufaglig og bygger kun på synsing fra en enkelt person. 0 Siter
Gjest Medikamentavhengighet Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg vil på det sterkeste advare mot organisasjonen "medisin mot piller". Organisasjonen er totalt ufaglig og bygger kun på synsing fra en enkelt person. Ja, det er jo en persons mening, men vi har blitt sendt frem og tilbake i helsevesenet og de har også kommet med ulike meninger ang min mors problemer.. Da tenker jo jeg at det beste må være å snakke med en som har vært igjenom det samme.. medikamentavhengighet. Men har du noen andre forum/nettsider vi kan kontakte? Vi vil vite så mye som mulig om dette slik at vi kan gi min mor den beste behandlingen. 0 Siter
Gjest en medsøster Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Ja, det er jo en persons mening, men vi har blitt sendt frem og tilbake i helsevesenet og de har også kommet med ulike meninger ang min mors problemer.. Da tenker jo jeg at det beste må være å snakke med en som har vært igjenom det samme.. medikamentavhengighet. Men har du noen andre forum/nettsider vi kan kontakte? Vi vil vite så mye som mulig om dette slik at vi kan gi min mor den beste behandlingen. Hvordan har det gått med truxalforsøket? Har din mor fått litt bedre søvn? 0 Siter
Gjest Medikamentavhengighet Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Hvordan har det gått med truxalforsøket? Har din mor fått litt bedre søvn? Tja, søvn blir det ikke så mye av.. Men hun har iallefall litt mindre angst og hallusinasjoner.. Så det er vel en positiv utvikling:) Skal besøke henne og min far i helgen, så da får jeg se hvordan utviklingen har vært. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.