Gå til innhold

abstinenssymptomer - psykose

Gjest Medikamentavhengighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var bra. Jeg er enig i at det beste hadde vært å kanskje være uten noe, og la alt få komme i gang selv, leges. For mitt vedkommende handler det også om overlevelse her og nå. Så har det blitt litt smertelindring og annet.

Og her er en kvinne som har abstinens, psykoser og ikke sover, i tillegg til at hun overlates til seg selv og skrives ut. Da må en kanskje sove, selv om det blir med piller.

Lykke til, håper hun får en god natt!

Takk for det! God natt til deg også:)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ok, da forsøker vi det:) Blir litt prøving og feiling føler eg.. men sånn er det vel:)

Hun snakket forresten med RT fra medisinmotpiller.no idag. Hun syntes han var hyggelig, men er ikke enig med han ang å kutte ut alt av tabletter. Hun føler nok at hun trenger medisin inntil hun er blitt bedre.

Jeg vil på det sterkeste advare mot organisasjonen "medisin mot piller". Organisasjonen er totalt ufaglig og bygger kun på synsing fra en enkelt person.

Skrevet

Jeg vil på det sterkeste advare mot organisasjonen "medisin mot piller". Organisasjonen er totalt ufaglig og bygger kun på synsing fra en enkelt person.

Ja, det er jo en persons mening, men vi har blitt sendt frem og tilbake i helsevesenet og de har også kommet med ulike meninger ang min mors problemer.. Da tenker jo jeg at det beste må være å snakke med en som har vært igjenom det samme.. medikamentavhengighet.

Men har du noen andre forum/nettsider vi kan kontakte? Vi vil vite så mye som mulig om dette slik at vi kan gi min mor den beste behandlingen.

Gjest en medsøster
Skrevet

Ja, det er jo en persons mening, men vi har blitt sendt frem og tilbake i helsevesenet og de har også kommet med ulike meninger ang min mors problemer.. Da tenker jo jeg at det beste må være å snakke med en som har vært igjenom det samme.. medikamentavhengighet.

Men har du noen andre forum/nettsider vi kan kontakte? Vi vil vite så mye som mulig om dette slik at vi kan gi min mor den beste behandlingen.

Hvordan har det gått med truxalforsøket? Har din mor fått litt bedre søvn?

Skrevet

Hvordan har det gått med truxalforsøket? Har din mor fått litt bedre søvn?

Tja, søvn blir det ikke så mye av.. Men hun har iallefall litt mindre angst og hallusinasjoner.. Så det er vel en positiv utvikling:) Skal besøke henne og min far i helgen, så da får jeg se hvordan utviklingen har vært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...