Gå til innhold

noe nytt om den nakne døde kvinnen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest IdaCarine

Kanskje er det nettopp en historie som ikke hører hjemme i media eller den offentlige debatten..?

Det forstår jeg . Men likevel pleier det å være en liten notis om at dette skyldtes en personlig tragedie osv. Folk kan også ha behov for å vite dette da de lurer på om det er noen de kjenner som har vært utsatt for noe.

Gjest Siberrria

Det forstår jeg . Men likevel pleier det å være en liten notis om at dette skyldtes en personlig tragedie osv. Folk kan også ha behov for å vite dette da de lurer på om det er noen de kjenner som har vært utsatt for noe.

Dette er NEPPE en personlig tragedie...(selvmord) ingen som kler av seg naken å begår selvmord vel???

Dette er nok et grusomt drap... : (

Dette er NEPPE en personlig tragedie...(selvmord) ingen som kler av seg naken å begår selvmord vel???

Hun er sett mens hun kledde av seg, helt selv, så det kan godt være et selvmord.

Alt tyder på det.

Annonse

Gjest ja ja... alt man kan henge seg opp i ;)

Enkelte formuleringer blir av og til virkelig snodige.... jf

"Det håndteres som et dødsfall fortsatt" (sakset fra artikkelen du linket til)..... jeg skjønner jo hva de EGENTLIG mener, men dog... hva skulle det ellers blitt håndtert som?

"Det håndteres som et dødsfall fortsatt" (sakset fra artikkelen du linket til)..... jeg skjønner jo hva de EGENTLIG mener, men dog... hva skulle det ellers blitt håndtert som?

Reagerte på akkurat det samme. Merkelig formulering.

Jeg velger å tro at det skulle stått "mistenkelig dødsfall". Da stemmer fortsettelsen bedre.

Gjest IdaCarine

Det kan være et menneske som er forstyrret eller lider av en eller annen realitetsbrist. Hun kan ha kledd av seg, og deretter død pga kulda.

Annonse

Gjest Hva skjer med verden

Jeg har hatt to-tre illebefinnende. Da føles kroppen ut som den koker, og du får et intenst behov for å kle av deg. Du blir rett og slett kokt i topplokket.

Jeg tror dette har skjedd.

Men å kle seg naken er vel litt voldsomt for et illebefinnende?

Og hva gjorde hun der midt på natta? Min teori er at det er en person som er psykisk forstyrret, kanskje psykotisk som har kledd av seg og deretter frosset ihjel. Eller kan hun ha vært full ?

Men å kle seg naken er vel litt voldsomt for et illebefinnende?

Og hva gjorde hun der midt på natta? Min teori er at det er en person som er psykisk forstyrret, kanskje psykotisk som har kledd av seg og deretter frosset ihjel. Eller kan hun ha vært full ?

Er enig med deg at hun kan ha vært full eller hatt psykiske vansker i utgangspunktet, men så har hun sikkert fått et eller annet illebefinende.

ShitDiddelyDo

Er det ikke ganske ufint å spekulere i dette? Dersom det har foregått noe kriminelt vil dere lese om det i media. Dersom det er en personlig tragedie av et eller annet slag, har media tradisjon på seg for å utvise aktsomhet.

Siden media ikke er over saken er det nærliggende å tro det siste, og da burde dere også slutte å spekulere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...