cathlin Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Hvilke ekstraproblemer kan det skape å ha mac i forhold til pc, og finnes det løsninger på dette`? 0 Siter
Avarian Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Hei! Beklager svartiden, så denne litt sent. Her kan du lese litt om mac/pc og forhåpentligvis bli litt klokere: http://www.teknofil.no/wip4/pc-eller-mac-hva-er-best/d.epl?id=45007 0 Siter
Mrs D Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Det enkle svaret er som følger: Bruker du programmer du ikke finner alternativer til for Mac, så velger du PC. Om det ikke står på pengene, så er Mac ellers betraktelig enklere å forholde seg til, enklere å lære. Nå kommer nok svaret lovlig sent her, men det er en grei "regel" for de fleste. 0 Siter
cathlin Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Skrevet 5. januar 2011 Det enkle svaret er som følger: Bruker du programmer du ikke finner alternativer til for Mac, så velger du PC. Om det ikke står på pengene, så er Mac ellers betraktelig enklere å forholde seg til, enklere å lære. Nå kommer nok svaret lovlig sent her, men det er en grei "regel" for de fleste. Jeg skal kjøpe mac når det er økonomisk forsvarlig. Et annet punkt er at det er mange arbeidsplasser som bruker pc, så det kan være lurt å kjenne pc-systemene sånn sett. 0 Siter
Mrs D Skrevet 6. januar 2011 Skrevet 6. januar 2011 Jeg skal kjøpe mac når det er økonomisk forsvarlig. Et annet punkt er at det er mange arbeidsplasser som bruker pc, så det kan være lurt å kjenne pc-systemene sånn sett. Det er vel neimen ikke mange i Norge i dag som ikke kjenner PC-systemet? I alle fall om de er under 60 år. 0 Siter
cathlin Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Skrevet 6. januar 2011 Det er vel neimen ikke mange i Norge i dag som ikke kjenner PC-systemet? I alle fall om de er under 60 år. Joda. Det er det. 0 Siter
Mrs D Skrevet 6. januar 2011 Skrevet 6. januar 2011 Joda. Det er det. Men de under 60 som ikke kjenner til PC/Windows, og ikke skal bruke det på jobb eller skole, de vil etter min mening være mest tjent med en Mac siden den er så mye enklere å lære. Og det prosentvise antallet som ikke har vært borti PC går uansett krafitig ned for hvert år alderen går ned - om vi tar utgangspunkt i 60 som et tall. 0 Siter
cathlin Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Skrevet 6. januar 2011 Men de under 60 som ikke kjenner til PC/Windows, og ikke skal bruke det på jobb eller skole, de vil etter min mening være mest tjent med en Mac siden den er så mye enklere å lære. Og det prosentvise antallet som ikke har vært borti PC går uansett krafitig ned for hvert år alderen går ned - om vi tar utgangspunkt i 60 som et tall. Det er en fordel å kunne pcsystemet fordi mange arbeidsplasser bruker pc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.