Gå til innhold

Avarian eller andre: Mac

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Det enkle svaret er som følger:

Bruker du programmer du ikke finner alternativer til for Mac, så velger du PC. Om det ikke står på pengene, så er Mac ellers betraktelig enklere å forholde seg til, enklere å lære. Nå kommer nok svaret lovlig sent her, men det er en grei "regel" for de fleste.

Det enkle svaret er som følger:

Bruker du programmer du ikke finner alternativer til for Mac, så velger du PC. Om det ikke står på pengene, så er Mac ellers betraktelig enklere å forholde seg til, enklere å lære. Nå kommer nok svaret lovlig sent her, men det er en grei "regel" for de fleste.

Jeg skal kjøpe mac når det er økonomisk forsvarlig.

Et annet punkt er at det er mange arbeidsplasser som bruker pc, så det kan være lurt å kjenne pc-systemene sånn sett.

Jeg skal kjøpe mac når det er økonomisk forsvarlig.

Et annet punkt er at det er mange arbeidsplasser som bruker pc, så det kan være lurt å kjenne pc-systemene sånn sett.

Det er vel neimen ikke mange i Norge i dag som ikke kjenner PC-systemet? I alle fall om de er under 60 år.

Annonse

Joda. Det er det.

Men de under 60 som ikke kjenner til PC/Windows, og ikke skal bruke det på jobb eller skole, de vil etter min mening være mest tjent med en Mac siden den er så mye enklere å lære. Og det prosentvise antallet som ikke har vært borti PC går uansett krafitig ned for hvert år alderen går ned - om vi tar utgangspunkt i 60 som et tall.

Men de under 60 som ikke kjenner til PC/Windows, og ikke skal bruke det på jobb eller skole, de vil etter min mening være mest tjent med en Mac siden den er så mye enklere å lære. Og det prosentvise antallet som ikke har vært borti PC går uansett krafitig ned for hvert år alderen går ned - om vi tar utgangspunkt i 60 som et tall.

Det er en fordel å kunne pcsystemet fordi mange arbeidsplasser bruker pc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...