Gå til innhold

En tråd for oss som ikke diskuterer skolefri;-)

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

da bruker du ikke hårkur ofte nok. det skal brukes helst 3 ganger i uka, og hvertfall sitte i 5 minutter.. helst mye lengre.. Og helst variere mellom fuktighetskur og proteinkur...

''da bruker du ikke hårkur ofte nok. det skal brukes helst 3 ganger i uka, og hvertfall sitte i 5 minutter.. helst mye lengre.. Og helst variere mellom fuktighetskur og proteinkur...''

Arghhh.. og jeg som har problemer med å få til en kur på et par minutter en gang i uka..... blir vel snarere hver tredje uke elns :/.

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

8

• morsan

6

• meg__123!

6

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

''da bruker du ikke hårkur ofte nok. det skal brukes helst 3 ganger i uka, og hvertfall sitte i 5 minutter.. helst mye lengre.. Og helst variere mellom fuktighetskur og proteinkur...''

Arghhh.. og jeg som har problemer med å få til en kur på et par minutter en gang i uka..... blir vel snarere hver tredje uke elns :/.

La den sitte i natta over :-)

Akkurat det tenkte jeg også......... men er ikke "av og til" bedre enn "aldri"?

*sukk* Livet er fullt av vanskelige valg.

du må få det inn i rutinen vet du :) jeg bruker alltid kur i stedet for balsam da jeg vasker det...

Annonse

Gjest Elextra

du må få det inn i rutinen vet du :) jeg bruker alltid kur i stedet for balsam da jeg vasker det...

Når jeg vasker håret er det vanligvis ca. 33 minutter til barna må avgårde til skolen, og hvert minutt teller!

(jada, vet jeg burde stå opp - og legge meg- før)

Takk:-) Håpet du skulle svare.

Har du noe produktforslag som ikke er superdyre?

http://www.beautybay.com/haircare/sexyhair/healthysoytriwheattreatment2/

Jeg bestilte denne på nett og er veldig fornøyd med den. og den er utrolig billig. Jeg bestilte shampoo og balsam som kostet tilsammen 215kr inkl. frakt :)

''Biosilk Silk therapy er løsningen. Som gull for slikt hår!!!''

Herlig! Hvor kjøper man slikt? For lat til å google i kveld, til tross for at jeg sliter med ei mega-giga-floke bak venstre øre :-/

http://www.blivakker.no/Default.aspx?search=biosilk+silk+therapy'>http://www.blivakker.no/Default.aspx?search=biosilk+silk+therapy

Og flere produkter fra sammen merke:

http://www.blivakker.no/Default.aspx?search=biosilk

:-)

Når jeg vasker håret er det vanligvis ca. 33 minutter til barna må avgårde til skolen, og hvert minutt teller!

(jada, vet jeg burde stå opp - og legge meg- før)

hva med å vaske håret da du kommer fra jobb, sette i kuren og la den sitte i en times tid, for så å skylle ut? det rekker du vel i løpet av kvelden? :)

Gjest Elextra

Ja, en slik er jo ganske lekker (sammenligningsvis)! :D

Mon tro hva de sier i sikkerhetskontrollen?

Annonse

Gjest Elextra

hva med å vaske håret da du kommer fra jobb, sette i kuren og la den sitte i en times tid, for så å skylle ut? det rekker du vel i løpet av kvelden? :)

Det har du rett i :) - kanskje jeg bare har vondt i viljen.. ;)

Serriøst - det skal jeg prøve.

Ja, en slik er jo ganske lekker (sammenligningsvis)! :D

Mon tro hva de sier i sikkerhetskontrollen?

Enkelte sikkerhetskontrollfolk er ganske sprø... Jeg ble nokså matt en gang jeg var ute og reiste og hadde på meg en tynn gjenkneppet dressjakke med en singlet under. Pluss en ytterjakke som jeg jo la oppi en slik boks for gjennomlysning på flyplassen.

Men sikkerhetsnazien kommanderte meg til å ta av dressjakken! :-( De ville vel aldri kommandert noen til å ta av en genser, selv om man har en t-skjorte under? Følte jeg nesten ble stående i undertøyet, med bare singlet og synlige bh-stropper og alt :-(

NB: Jeg sier IKKE at dem som bruker dette til vanlig strunter i hygienen! :-)

Neida, men Guuuud så skjønt det hadde vært ENKELTE dager å kunne ta på seg en niqab eller burka.

Forresten har jeg inntrykk av at ihvertfall de som bruker hijab ofte er myyyye mer sminket og utspjåka enn oss vanlige grå mus uten skaut.

Uff nå høres jeg nesten litt fordomsfull ut, og det er jeg egentlig ikke! :)

Det har du rett i :) - kanskje jeg bare har vondt i viljen.. ;)

Serriøst - det skal jeg prøve.

Godt tips: Vask håret om kvelden, frottetørk det, og ha i en hårkur. Sov med hårkuren i håret (håndduk over putetrekket), skyll håret når du dusjer om morgenen.

Gjest Avhengig silk therapy bruker

''Biosilk Silk therapy er løsningen. Som gull for slikt hår!!!''

Herlig! Hvor kjøper man slikt? For lat til å google i kveld, til tross for at jeg sliter med ei mega-giga-floke bak venstre øre :-/

blivakker.no er billigst.

Koster det 3 dobbelte hos min frisør...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...