Gå til innhold

folk som bader fullt påkledd i basseng

Anbefalte innlegg

Gjest klær og bassen

hvor uhygienisk er det?

Svømmer et sted hvor det er flere kvinner som bader påkledd. ,I dag så jeg en dame som hadde bh, tskjorte og bukser på seg i vannet. Hun dusjet også med disse klærne på som også var langermede.

Hvor går grensen med hensyn til hvor mye en kan ha på seg i bassenget?

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mammantil3

11

• morsan

9

• ShitDiddelyDo

8

• Sør

7

Dette var det en artikkel om i en eller annen avis for noen dager siden. Det tillates å bade med klær på noen steder, men da skal man i grunnen dusje naken, stille med helt rene klær samt dusje disse før man går inn.

Jeg tviler på at folk er så nøye.

På en annen side: De som dusjer nakne før bad i offentlige basseng er snart en utdøende rase. Også lurer vi på hvorfor bassengene blir stengt, inneholder for mye bakterier og hvorfor vi blir syke...

Annonse

Dette var det en artikkel om i en eller annen avis for noen dager siden. Det tillates å bade med klær på noen steder, men da skal man i grunnen dusje naken, stille med helt rene klær samt dusje disse før man går inn.

På en annen side: De som dusjer nakne før bad i offentlige basseng er snart en utdøende rase. Også lurer vi på hvorfor bassengene blir stengt, inneholder for mye bakterier og hvorfor vi blir syke...

"De som dusjer nakne før bad i offentlige basseng er snart en utdøende rase"

Hva mener du med det? Har ikke vært i svømmehall o.l på maaange år, dusjer folk i badetøy i dag?? Greit å få med seg..

Helst bør man vel bade naken?

:D

Kanskje det hadde vært best ja. Nede på Farris Bad kan man bade naken i kildevannsgrotten om man vil - faktisk vil de ikke at man har så mye tøy på der inne - men at man DUSJER (er dysjer inni samme romm) før man går oppi - uten kosmetiske produkter. Jeg hadde faktisk inntrykk at at det var mindre klor i vannet der enn i et annet basseng som er der. Må være år og dag siden jeg har sett noen dusje naken i garderobene på svømmehaller. Jeg dro ned badedrakta seinest igår da jeg dusjet på vei ut i bassenget. Virket som folk glodde... Men det er kvalmt å dusje med badetøy. Husker da det var noe folk begynte med - da var det ramaskrik i media og store plakater om at man skulle dusje uten badetøyet på. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så fælt å være naken et sted der det bare er folk av samme kjønn allikevel. Mener faktisk at det sto på dørene der jeg svømte i går også, dog litt mer diskret, at man skulle dusje skikkelig uten badetøy.

Hvorfor er vi blitt så vanvittig sjenerte liksom??

Jeg er en av dem fortsetter å som skrelle av meg badetøyet i dusjen helt til det kommer opp forbudtskilt ;-)

Jeg synes det er rart at majoriteten av både barn og voksne er blitt så sjenerte. Men i følge min mann er det ikke så "ille" i herregarderoben, der er det fortsatt flest som vasker seg uten klær påstår han.

ShitDiddelyDo

''Man må da være lettere forstyrra hvis man bader i t-skjorte.''

Kaller du muslimske kvinner for forstyrra?

Nei, men jeg har da vært i bassenger jeg også, og jeg har til gode å se muslimske kvinner i t-skjorte. Det finnes tross alt badedrakter, og etter hva jeg har sett bruker de enten det eller vanlige bikinigreier.

Jeg kan ikke forstå at t-skjorter er lov. Det har med hygiene å gjøre.

ShitDiddelyDo

Jeg er en av dem fortsetter å som skrelle av meg badetøyet i dusjen helt til det kommer opp forbudtskilt ;-)

Jeg synes det er rart at majoriteten av både barn og voksne er blitt så sjenerte. Men i følge min mann er det ikke så "ille" i herregarderoben, der er det fortsatt flest som vasker seg uten klær påstår han.

Mannen din har helt rett. Vi (vi som i alle) dusjer til og med nakne!

Kanskje det hadde vært best ja. Nede på Farris Bad kan man bade naken i kildevannsgrotten om man vil - faktisk vil de ikke at man har så mye tøy på der inne - men at man DUSJER (er dysjer inni samme romm) før man går oppi - uten kosmetiske produkter. Jeg hadde faktisk inntrykk at at det var mindre klor i vannet der enn i et annet basseng som er der. Må være år og dag siden jeg har sett noen dusje naken i garderobene på svømmehaller. Jeg dro ned badedrakta seinest igår da jeg dusjet på vei ut i bassenget. Virket som folk glodde... Men det er kvalmt å dusje med badetøy. Husker da det var noe folk begynte med - da var det ramaskrik i media og store plakater om at man skulle dusje uten badetøyet på. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så fælt å være naken et sted der det bare er folk av samme kjønn allikevel. Mener faktisk at det sto på dørene der jeg svømte i går også, dog litt mer diskret, at man skulle dusje skikkelig uten badetøy.

Er i svømmehallen en gang pr uke, senest i dag. Så vidt jeg kan se dusjer alle her før de går inn i bassenget. Selv vasker jeg meg grundig med såpe før jeg går inn, følger ikke så nøye med hvor grundig alle andre vasker seg. Men etter bassenget dusjer da alle nakne, og det er mange pupper i fri utfoldelse i badstua etterpå.

Selv syns jeg å bade i alt annet enn badetøy i basseng er en uting, og hadde noen kommet i full påkledning hadde jeg gått. Var på et badeland en gang og der kommer gamlefar opp i boblebadet med gammal velbrukt truse. Fy flate jeg holdt på å spy, og forlog straks stedet, og har ikke vært der siden. Noe så motbydelig.

Annonse

Nei, men jeg har da vært i bassenger jeg også, og jeg har til gode å se muslimske kvinner i t-skjorte. Det finnes tross alt badedrakter, og etter hva jeg har sett bruker de enten det eller vanlige bikinigreier.

Er det noe værre en ren t-skjorte enn en heldekkende badedrakt?

Hvorfor dusje naken, når du kan gjøre det med klærne på, sier nå jeg.

''Hvorfor er vi blitt så vanvittig sjenerte liksom??''

Kameramobiltelefoner.

Med vennlig hilsen

Gjest klær og basseng

Her var det både snakk om om t-skjorte, b-h og bukse.

De har senket temperaturen på vannet i det siste, kanskje jeg bør kle på meg mer? ;)

Så neste gang tar jeg på meg en genser og lue også ..

Onsdag1365380628

Er i svømmehallen en gang pr uke, senest i dag. Så vidt jeg kan se dusjer alle her før de går inn i bassenget. Selv vasker jeg meg grundig med såpe før jeg går inn, følger ikke så nøye med hvor grundig alle andre vasker seg. Men etter bassenget dusjer da alle nakne, og det er mange pupper i fri utfoldelse i badstua etterpå.

Selv syns jeg å bade i alt annet enn badetøy i basseng er en uting, og hadde noen kommet i full påkledning hadde jeg gått. Var på et badeland en gang og der kommer gamlefar opp i boblebadet med gammal velbrukt truse. Fy flate jeg holdt på å spy, og forlog straks stedet, og har ikke vært der siden. Noe så motbydelig.

''Var på et badeland en gang og der kommer gamlefar opp i boblebadet med gammal velbrukt truse. ''

LOL....denne var morsom. Men trusa var sikkert ren, om den var velbrukt....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...