Gå til innhold

Restaurant i Stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale noen hyggelige, trendye restauranter i Stavanger sentrum? Skal dit i helgen, så trenger forslag for fredag og lørdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det er litt viktig at det er litt liv og unge mennesker der :-)

Skrevet

Tja, det er litt viktig at det er litt liv og unge mennesker der :-)

Når jeg går ut og spiser syntes jeg det viktigste er god mat. Men så er jeg født før krigen da;)

Skrevet

Når jeg går ut og spiser syntes jeg det viktigste er god mat. Men så er jeg født før krigen da;)

Hehe her kommer det i andre rekke så lenge det er mye folk og god stemning ;-)

Skrevet

Hvilken krig da? ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe her kommer det i andre rekke så lenge det er mye folk og god stemning ;-)

Skjønner jeg godt - mange ganger er det viktigste å komme ut blant folk og gjerne se noe nytt. Men spørs litt hvem selskapet er, da ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Bare gå dit køene er lengst;))

Skrevet

Stavanger er en fantastisk utelivsby, går du i Vågen ligger de på rekke og rad. Problemet er bare at om du ikke bestiller bord, så kan du risikere å ikke få mat overhode.

Jeg husker ikke navnet på noen av restaurantene i Vågen, men ta en runde tidlig så kan du svippe innom og bestille bord. Det er ungt og hipt gjennomgående i hele Vågen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...