Gå til innhold

Hva med menns undertøy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• ShitDiddelyDo

8

• Katt-ja

2

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra

Nei, for nå vet jeg nøyaktig hva jeg vil ha og hva jeg ikke skal ha ;) Blitt mye mer kresen, for i mitt neste forhold skal jeg ikke ha det bare bra, men fantastisk bra ;-P

Hehe, mange av oss ville vel vært litt fristet til å teste ut mer enn faste forhold i en slik situasjon :P

Annonse

Gjest segunda

Jeg ville iallefall aldri tatt i en mann med noe annet enn boksershorts...tror jeg... med mindre ha så ut som en kloning av Brad Pitt el da...

Hvis jeg skal gi deg litt råd på veien som singel da er det å fokusere mer på hva er innerst;-) Vanligvis har menn på seg bukser ved første møte og det blir litt sent å trekke seg når de tar dem av. Derfor er det best å vente litt og se hva som kommer til slutt og først og fremst naturligvis hvordan det blir brukt;-)

Hvis jeg skal gi deg litt råd på veien som singel da er det å fokusere mer på hva er innerst;-) Vanligvis har menn på seg bukser ved første møte og det blir litt sent å trekke seg når de tar dem av. Derfor er det best å vente litt og se hva som kommer til slutt og først og fremst naturligvis hvordan det blir brukt;-)

Hmm, ja, spørs om det er litt dårlig gjort å trekke seg like før akten lissom.... ? Jeg bør sikkert få jobba godt med psyken min slik at jeg greier å takle eventuelle ubehagelige overraskelser ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...