Gå til innhold

Kløe i underlivet

Anbefalte innlegg

Gjest det klør det klør

Jeg har de siste dagene merket en intens kløe i underlivet. Lurer på hva dette kan være? Har ny kjæreste, vi datet et par uker og hadde sex for første gang for 2 uker siden. 1 uke etter dette merket jeg kløen, som bare har blitt verre. Lurer på om dette kan være en kjønnssykdom? (Jeg håper og tror virkelig ikke det! Jeg var så dum at jeg ikke spurte om han hadde testet seg mellom partnere, men i og med at vi er voksne begge to regner jeg dette som selvsagt!! Han har heller ikke nevnt noe om at han opplevd ubehag der nede av noe slag, og han har isåfall hatt det minst en mnd...)

Hva kan det ellers være? Sopp? Hvor lenge må man vente og se om det går over av seg selv før man går til lege for noe sånt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354959-kl%C3%B8e-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

''Jeg var så dum at jeg ikke spurte om han hadde testet seg mellom partnere, men i og med at vi er voksne begge to regner jeg dette som selvsagt!!''

Tror egentlig de færreste går og tester seg om de ikke har symptomer eller spesiell mistanke om noe galt.

ShitDiddelyDo

Dere tåler kanskje ikke hverandre. :)

En partner jeg hadde fikk den beskjeden av legen etter at hun fikk sånne symptomer etter besøk av meg. Hrmf. Hun fikk noen piller som vi måtte ta begge to, og etter det tålte vi visst hverandre. Ikke om jeg vet. Jeg hørte i hvert fall ikke noe mer om kløe etter pilleinntaket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...