Gå til innhold

Har du reagert på sigarettene PRINCE?

Anbefalte innlegg

For en del år siden fikk jeg et illebefinnede (som en sterk allergisk reaksjon) etter å ha røykt sigarettmerket Prince. Man blir rett og slett brått svært dårlig og svimmel

Jeg har hørt om en annen som også har reagert på dette merket.

Grunnen til at jeg kom på dette, er at jeg tenkte på den dama som ble funnet i skolegården nettopp. Jeg tror at hun må ha fått et eller annet illebefinnende, for eksempel vært nær ved å besvime. Da blir du temmelig kokt i hodet og kroppen.

Fortsetter under...

Gjest Dobbeltmoralsk røyker

jeg røyker i perioder (festrøyker) og har aldri kunnet røyke merket Prince. De fleste andre merker går greit, men ikke denne. Blir uvel sånn som deg.

Men tviler på du kan skylde den episoden i skolegården på et røykemerke dog. All røyk er farlig og en bør holde seg vekke fra det uavhengig av merke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...