trollemor;o) Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har fått en invitasjon som jeg ikke har lyst å delta på fordi jeg ikke har noe tilknytning og kjennskap til det det dreier seg om. Det er snakk om å tenne et lys for ei jente som er død. Sikkert helt greit å være med på,men ... Når jeg trykte nei til invitasjonen og fjerna arrangementet fra min side, kommer det bare opp igjen, omigjen og omigjen. Dette er jo med på å gjøre at jeg ihverfall ikke skal delta. Hvordan blir jeg kvitt den greia der? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Bare la vær å svar du - om du ikke gjør noe med det ligger navnet ditt under "Venter på svar"- kolonnen. Det er kun når du klikker "ja" at arrangementet knyttes til hjemmesiden din og blir synlig også for andre. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Skrevet 21. oktober 2010 Bare la vær å svar du - om du ikke gjør noe med det ligger navnet ditt under "Venter på svar"- kolonnen. Det er kun når du klikker "ja" at arrangementet knyttes til hjemmesiden din og blir synlig også for andre. Ok, men det er så irriterende...men skal nok greie å leve med det ;-P 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg pleier bare å gå nederst på siden til arrangemenetet og trykke fjern fra mine arrangementer jeg, og da ser jeg ikke noe mer til det på min side. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Det dukker opp fordi folk du kjenner inviterer deg, det kommer ikke av seg selv 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Skrevet 22. oktober 2010 Det dukker opp fordi folk du kjenner inviterer deg, det kommer ikke av seg selv Det kommer opp to sekunder etter at jeg har fjernet det.... 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Skrevet 22. oktober 2010 Jeg pleier bare å gå nederst på siden til arrangemenetet og trykke fjern fra mine arrangementer jeg, og da ser jeg ikke noe mer til det på min side. Thank you!! Nå forsvant det ) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 22. oktober 2010 Skrevet 22. oktober 2010 Det kommer opp to sekunder etter at jeg har fjernet det.... Men da er det antagelig fordi det ligger flere i kø...? Det skal hvertfall ikke være mulig at arrangement dukker opp av seg selv, man må inviteres.... 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Skrevet 23. oktober 2010 Men da er det antagelig fordi det ligger flere i kø...? Det skal hvertfall ikke være mulig at arrangement dukker opp av seg selv, man må inviteres.... Ok, mulig det er mange som har invitert meg. Nå er den iallefall borte:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.