Gå til innhold

facebook og arrangementsinvitasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en invitasjon som jeg ikke har lyst å delta på fordi jeg ikke har noe tilknytning og kjennskap til det det dreier seg om.

Det er snakk om å tenne et lys for ei jente som er død. Sikkert helt greit å være med på,men ...

Når jeg trykte nei til invitasjonen og fjerna arrangementet fra min side, kommer det bare opp igjen, omigjen og omigjen.

Dette er jo med på å gjøre at jeg ihverfall ikke skal delta.

Hvordan blir jeg kvitt den greia der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare la vær å svar du - om du ikke gjør noe med det ligger navnet ditt under "Venter på svar"- kolonnen. Det er kun når du klikker "ja" at arrangementet knyttes til hjemmesiden din og blir synlig også for andre. :)

Skrevet

Bare la vær å svar du - om du ikke gjør noe med det ligger navnet ditt under "Venter på svar"- kolonnen. Det er kun når du klikker "ja" at arrangementet knyttes til hjemmesiden din og blir synlig også for andre. :)

Ok, men det er så irriterende...men skal nok greie å leve med det

;-P

Skrevet

Jeg pleier bare å gå nederst på siden til arrangemenetet og trykke fjern fra mine arrangementer jeg, og da ser jeg ikke noe mer til det på min side.

Persille1365381127
Skrevet

Det dukker opp fordi folk du kjenner inviterer deg, det kommer ikke av seg selv :)

Skrevet

Det dukker opp fordi folk du kjenner inviterer deg, det kommer ikke av seg selv :)

Det kommer opp to sekunder etter at jeg har fjernet det....

Skrevet

Jeg pleier bare å gå nederst på siden til arrangemenetet og trykke fjern fra mine arrangementer jeg, og da ser jeg ikke noe mer til det på min side.

Thank you!! Nå forsvant det :o)

Persille1365381127
Skrevet

Det kommer opp to sekunder etter at jeg har fjernet det....

Men da er det antagelig fordi det ligger flere i kø...? Det skal hvertfall ikke være mulig at arrangement dukker opp av seg selv, man må inviteres....

Skrevet

Men da er det antagelig fordi det ligger flere i kø...? Det skal hvertfall ikke være mulig at arrangement dukker opp av seg selv, man må inviteres....

Ok, mulig det er mange som har invitert meg. Nå er den iallefall borte:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...