Gjest fortvila over dette Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hei Jeg sliter noe enormt nå. Har fått meg ny kjæreste, den første på seks år, siden overgrepene mot meg slutta. Før overgrepene slet jeg med relasjonsproblemer, og overgrepene gjorde det vel ikke akkurat bedre. Jeg har diagnosene PTSD, unnvikende og emosjonelt ustabil pf. De to første ukene av forholdet var alt fryd og gammen. Nå når han kommer nærmere meg, så begynner jeg å få problemer. Jeg har begynt å stenge av når vi har sex, føler at han "krafser" på meg, som overgriperen gjorde, og jeg vil komme til å ha sex-nekt neste dagene tror jeg. Ved sex får jeg flashbacks og kan begynne å gråte. Kjæresten min er verdens godeste gutt og får meg alltid i bedre humør igjen. Han presser meg ikke til noen ting. Men så er det disse ambivalente følelsene. Noen ganger føler jeg at jeg elsker han. Noen ganger glad i, som en venn. Andre ganger kan jeg nesten føle forakt for han. Er dette normale reaksjoner etter overgreps skader? Jeg går nå til terapi, og overgriperen ble dømt. Jobber nå med advokat og erstatningssak. Det blir så mye på en gang, at jeg klarer ikke å konse inn i hodet mitt, når vi er sammen. NHD, er dette normale følelser, eller elsker jeg ikke kjæresten min?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/354993-nhd-ny-kj%C3%A6reste-etter-overgrep/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.