Gå til innhold

Hvilken måte er best å dø?

Anbefalte innlegg

Gjest Frk Rosenkranz

Styrte i døden eller bli spist av en krokodille?

http://www.dagbladet.no/2010/10/22/nyheter/flystyrt/utenriks/kongo/13954188/

Litt galgenhumor da. men...

Det utbrøt panikk da en krokodille gikk løs i et fly,

flyvertinnen med passasjerende etter strømmet inn i cockpiten på flukt fra

krokodillen. Det hele endte med at flyet styrtet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354995-hvilken-m%C3%A5te-er-best-%C3%A5-d%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Jeg for min del lurer litt på sikkerhetsrutinene på Kongo Flyplass dersom en krokodille, og her åpenbart en stor en da den skal ha skremt 20 mann inn i cockpiten, slapp gjennom i håndbagasjen.

Her til lands er til sammenligning hundreogett ute dersom du skulle glemme en boks leverpostei i håndbagasjen.

Gjest Frk Rosenkranz

Jeg for min del lurer litt på sikkerhetsrutinene på Kongo Flyplass dersom en krokodille, og her åpenbart en stor en da den skal ha skremt 20 mann inn i cockpiten, slapp gjennom i håndbagasjen.

Her til lands er til sammenligning hundreogett ute dersom du skulle glemme en boks leverpostei i håndbagasjen.

Vel, dette var Kongo...

Tenker litt på rettsaken mot de to nordmennene... det virker litt som de lever i huleboertiden der nede, unnskyld meg.

merkelige greier at en krokodille kommer seg innpå flyet ubemerket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...