Gjest messengertrøbbel Skrevet 22. oktober 2010 Skrevet 22. oktober 2010 Mister kontakten med msn HELE tiden etter at jeg installerte nyeste versjon i dag. Noen andre som har samme prob? Evt, noe jeg kan forsøke ordne på? 0 Siter
Gjest messengertrøbbel Skrevet 22. oktober 2010 Skrevet 22. oktober 2010 har avinnstalert og inst. på nytt og på nytt :-S. Samme faenskapet 0 Siter
Holmes Skrevet 22. oktober 2010 Skrevet 22. oktober 2010 Min funker fint... Min funker også fint, men jeg vil gjerne ha at den skal vises som frakoblet når jeg kobler til. Husker ikke hvordan jeg gjør det...Noen som kan hjelpe? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Min funker også fint, men jeg vil gjerne ha at den skal vises som frakoblet når jeg kobler til. Husker ikke hvordan jeg gjør det...Noen som kan hjelpe? Under bildet ditt står navnet ditt, og ved siden av navnet er en liten pil - der kan du velge "frakoblet" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.