Gå til innhold

Støtte til skole?

Anbefalte innlegg

Har i mange år slitt med psyken, vært innlagt, lange perioder med sykemeldinger pga angst men mest depresjon. Nå som jeg er 30 år, har jeg flyttet til et annet sted, livet er roligere og mer trygt.

Har fått en lege på stedet som har hjulpet meg med å få de tablettene jeg egentlig skulle hatt for mange år siden. Pga at jeg har vært ustabilt psykisk har jeg aldri endt noen utdannelse, men nå har jeg tatt mot til meg for å søke nav om hjelp til å betale skolen osv...legen har skrevet legeerklæring, der han skrev at det ville vært en fordel om jeg nå kunne gå skole,så jeg kan holde på med det jeg liker.

Det jeg egentlig lurer på er, tror dere søknaden om støtte til utdanning blir godkjent hos nav? Noen erfaringer?

Har søkt og kommet inn på skolen:O) men den er privat og koster en del penger som jeg ikke har selv. Så nå avhenger alt på nav... utdanningen er heller ikke støttet av lånekassen.

Kjenner en helt ny energi i meg, livet ser lysere ut...og kan egentlig ikke vente med å begynne på skolen...

Noen erfaringer der ute?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355028-st%C3%B8tte-til-skole/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...