Gjest KaisaStina Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Glemte en av favorittene, som ble lest flere ganger: Robinson Crusoe. Jeg husker godt at bestefaren min sa at det var hans favorittbok som gutt, og det gjorde det ekstra spesielt å lese boka selv. Litt rart at jeg ikke har noe særlig forhold til mesteparten av de bøkene som er nevnt her. Jeg er kanskje litt sær med hensyn til boksmak? 0 Siter
morsan Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Litt rart at jeg ikke har noe særlig forhold til mesteparten av de bøkene som er nevnt her. Jeg er kanskje litt sær med hensyn til boksmak? Vi er vel alle barn av vår tid. 0 Siter
Gjest KaisaStina Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Vi er vel alle barn av vår tid. ''Vi er vel alle barn av vår tid. '' Ja det spørs jo hvilken tid dere andre lever i 0 Siter
morsan Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 ''Vi er vel alle barn av vår tid. '' Ja det spørs jo hvilken tid dere andre lever i -levde-, ikke lever! :-) Vi (i hvertfall mange av oss) snakker jjo om en tid som ligger 30+ år tilbake i tid .-) 0 Siter
Gjest KaisaStina Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 -levde-, ikke lever! :-) Vi (i hvertfall mange av oss) snakker jjo om en tid som ligger 30+ år tilbake i tid .-) ''levde-, ikke lever! :-)'' vi er jo barn så lenge vi lever ( i hvertfall er jeg det) :-) jeg er 1980modell. 0 Siter
cathlin Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Glemte å ta med den fabelaktige boken Milliy molly mandy. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Forundret over at ingen har nevnt Stompa og Far til fire bøkene. De leste jeg om igjen og om igjen. Åja - Stompa! De leste jeg flere ganger og de MÅ leses med dialektene til guttene! :-D 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Og så husket jeg plutselig Bjørn Rønningens "Sommeren på Mirabelløya"! ) Husker også at den gikk som opplesningsserie på barne-tv, vi var sannelig ikke bortskjemte på barne-tv fronten den gangen! *hehe* Og merkelig nok har også den boka funnet veien inn i heimen via qxl... ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.