Gå til innhold

Hvilke bøker likte dere som barn?

Anbefalte innlegg

Gjest KaisaStina
Skrevet

Glemte en av favorittene, som ble lest flere ganger: Robinson Crusoe.

Jeg husker godt at bestefaren min sa at det var hans favorittbok som gutt, og det gjorde det ekstra spesielt å lese boka selv.

Litt rart at jeg ikke har noe særlig forhold til mesteparten av de bøkene som er nevnt her. Jeg er kanskje litt sær med hensyn til boksmak?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

10

• Lillemus

7

• morsan

6

• Angustia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Litt rart at jeg ikke har noe særlig forhold til mesteparten av de bøkene som er nevnt her. Jeg er kanskje litt sær med hensyn til boksmak?

Vi er vel alle barn av vår tid.

Gjest KaisaStina
Skrevet

Vi er vel alle barn av vår tid.

''Vi er vel alle barn av vår tid.

''

Ja det spørs jo hvilken tid dere andre lever i ;)

Skrevet

''Vi er vel alle barn av vår tid.

''

Ja det spørs jo hvilken tid dere andre lever i ;)

-levde-, ikke lever! :-)

Vi (i hvertfall mange av oss) snakker jjo om en tid som ligger 30+ år tilbake i tid .-)

Gjest KaisaStina
Skrevet

-levde-, ikke lever! :-)

Vi (i hvertfall mange av oss) snakker jjo om en tid som ligger 30+ år tilbake i tid .-)

''levde-, ikke lever! :-)''

vi er jo barn så lenge vi lever ( i hvertfall er jeg det) :-)

jeg er 1980modell.

Skrevet

Glemte å ta med den fabelaktige boken Milliy molly mandy.

Skrevet

Forundret over at ingen har nevnt Stompa og Far til fire bøkene. De leste jeg om igjen og om igjen.

Åja - Stompa! De leste jeg flere ganger og de MÅ leses med dialektene til guttene! :-D

Skrevet

Og så husket jeg plutselig Bjørn Rønningens "Sommeren på Mirabelløya"! :o) Husker også at den gikk som opplesningsserie på barne-tv, vi var sannelig ikke bortskjemte på barne-tv fronten den gangen! *hehe* Og merkelig nok har også den boka funnet veien inn i heimen via qxl... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...