Gå til innhold

hva tenker dere

Gjest skikkelig lei meg nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis dere ser litt kraftige mennesker på konditori? Hvis dere tenker over det, da. Tjukke meg og tjukke mannen min, (er ikke så veldig tjukke altså!!) tenker på kosthold og trener mye. Vi gikk på konditori i dag fordi vi hadde årsdag og kjøpte oss ett kakestykke og en kopp kaffe. Damene ved bordet ved siden av kommenterte at det ikke var rart folk var feite når de spiste sånn. Mannen hørte det ikke men det gjorde jeg, og jeg ble skikkelig lei meg. Skal ikke tjukke mennesker hå lov til å spise noe som helst utenom lavkarbo og vann uten at man skal få dårlig samvittighet? Ikke engang ett kakestykke for første gang på mange måneder?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• morsan

2

• trollemor;o)

2

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du skulle ha snudd deg til henne og sagt; Jeg er feit, du er dum. Jeg kan slanke meg.

Gjest det har jeg erfart
Skrevet

Slike fordømmende mennesker får alltid sin straff til slutt. Og når man hører slike holdninger kan man jo lure på om det er bedre å være feit og trivelig. Enn slank og trangsynt og fordømmende.

Gjest segunda
Skrevet

Hvis dette var fremmede mennesker som kommenterte hva dere spiste så er det helt uhørt. Maken til uoppdragne mennesker har jeg ikke hørt om. Jeg hadde blitt fristet til å kaste bløtkake i ansiktet på dem.

Om dere så spiser slikt daglig så har andre ikke noe med å kommentere det.

Skrevet

huff, da hadde jeg nok sett stygt på de og svart tilbake.. Maken til frekke folk...

Gjest det har jeg erfart
Skrevet

Hvis dette var fremmede mennesker som kommenterte hva dere spiste så er det helt uhørt. Maken til uoppdragne mennesker har jeg ikke hørt om. Jeg hadde blitt fristet til å kaste bløtkake i ansiktet på dem.

Om dere så spiser slikt daglig så har andre ikke noe med å kommentere det.

*melder meg som flue på veggen til bløtkakekasting*

Det hadde vært digg det :)

Gjest segunda
Skrevet

*melder meg som flue på veggen til bløtkakekasting*

Det hadde vært digg det :)

Du kan ta et videoopptak;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes du burde laget en scene. Slike mennesker er det helt sikkert enkelt å sette på plass. Ikke gjør det på en sånn måte at du blir den som driter deg ut, men på en høflig og nedverdigende måte der fornuften taler. Sørg for å snakke akkurat så høyt (men ikke i en tone der du røper at du er sint) at folk rundt hører hva du sier, og forstår hva du reagerte på. Hvem vet? Kanskje du til og med skulle høste applaus - noe som vil få personen som åpnet kjeften til å føle seg som en sopp i dager.

Sett Notting Hill? Karakterer til Julia Roberts overhører i denne noen menn på en restaurant som overhører henne. Hennes reaksjon er perfekt, og det jeg snakker om.

Jeg tenker ikke over folks vekt om jeg møter dem på kondetoriet, i baren, på jobb eller på treninga.

Skrevet

huff, da hadde jeg nok sett stygt på de og svart tilbake.. Maken til frekke folk...

Blei så satt ut at jeg ikke fikk meg til å svare. Og mannen hørte det ikke og jeg trengte jo ikke ødelegge gleden for han heller. Men nå er han på nattskift og jeg sitter her og tenker og blir mer og mer .......vet ikke helt, et eller annet, lei meg, opprørt, litt skamfull og sint. Neste gang vet jeg at jeg skal iallefall spise kake hjemme!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes du burde laget en scene. Slike mennesker er det helt sikkert enkelt å sette på plass. Ikke gjør det på en sånn måte at du blir den som driter deg ut, men på en høflig og nedverdigende måte der fornuften taler. Sørg for å snakke akkurat så høyt (men ikke i en tone der du røper at du er sint) at folk rundt hører hva du sier, og forstår hva du reagerte på. Hvem vet? Kanskje du til og med skulle høste applaus - noe som vil få personen som åpnet kjeften til å føle seg som en sopp i dager.

Sett Notting Hill? Karakterer til Julia Roberts overhører i denne noen menn på en restaurant som overhører henne. Hennes reaksjon er perfekt, og det jeg snakker om.

Jeg tenker ikke over folks vekt om jeg møter dem på kondetoriet, i baren, på jobb eller på treninga.

''Sett Notting Hill? Karakterer til Julia Roberts overhører i denne noen menn på en restaurant som overhører henne. Hennes reaksjon er perfekt, og det jeg snakker om.''

Her skulle det stå baksnakker. Hun overhører noen som baksnakker.

Gjest segunda
Skrevet

Men, tenker du på undertøyet?????

Gjest segunda
Skrevet

Blei så satt ut at jeg ikke fikk meg til å svare. Og mannen hørte det ikke og jeg trengte jo ikke ødelegge gleden for han heller. Men nå er han på nattskift og jeg sitter her og tenker og blir mer og mer .......vet ikke helt, et eller annet, lei meg, opprørt, litt skamfull og sint. Neste gang vet jeg at jeg skal iallefall spise kake hjemme!

Du trenger i hvert fall ikke å skamme deg over noe, med mindre du stjelte kakene eller noe slikt. Andre har nøyaktig ingenting med hvor mange kaker du spiser.

Vær fornøyd med deg selv og ikke hør på slike hurper. De må ha store problemer med seg selv.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men, tenker du på undertøyet?????

Når jeg ser overvektige? Eller mennesker generelt?

Nei, jeg kan ikke si jeg pleier å tenke på undertøy når jeg ser mennesker, nær sagt uansett hvordan de ser ut. Jeg tenker generelt lite på undertøy. Det sjokket får jeg eventuelt ta senere, men min erfaring er at kvinner, i hvert fall kvinner som anser det som en fare for at noen skal se undertøyet deres, vet å kle seg i henhold.

Gjest segunda
Skrevet

Når jeg ser overvektige? Eller mennesker generelt?

Nei, jeg kan ikke si jeg pleier å tenke på undertøy når jeg ser mennesker, nær sagt uansett hvordan de ser ut. Jeg tenker generelt lite på undertøy. Det sjokket får jeg eventuelt ta senere, men min erfaring er at kvinner, i hvert fall kvinner som anser det som en fare for at noen skal se undertøyet deres, vet å kle seg i henhold.

Jeg tenkte på mennesker generelt. F.eks. om menn går i vanlige underbukser eller vide boksere.

Da jeg var i butikken i dag så jeg en sexy mann og begynte å lure på underbuksene hans;-) En del andre ting også.....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tenkte på mennesker generelt. F.eks. om menn går i vanlige underbukser eller vide boksere.

Da jeg var i butikken i dag så jeg en sexy mann og begynte å lure på underbuksene hans;-) En del andre ting også.....

Åja, nei, jeg tenker ikke på undertøy, og når det gjelder andre ting er det stort sett låra som opptar meg av det jeg ikke nødvendigvis ser. Det er så mye enklere om sommeren når låra ofte synes. Lår er en glimrende oppfinnelse. Legger også. Bein er generelt bra greier. Og rumpa, men den er så godt som en del av beina.

Gjest segunda
Skrevet

Åja, nei, jeg tenker ikke på undertøy, og når det gjelder andre ting er det stort sett låra som opptar meg av det jeg ikke nødvendigvis ser. Det er så mye enklere om sommeren når låra ofte synes. Lår er en glimrende oppfinnelse. Legger også. Bein er generelt bra greier. Og rumpa, men den er så godt som en del av beina.

Jeg lurer på om ikke menn er mer sexy med bukser på enn uten. Han jeg så i dag hadde veldig sexy rompe, men jeg tenker aldri på slikt når en mann har tatt av seg klærne;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg lurer på om ikke menn er mer sexy med bukser på enn uten. Han jeg så i dag hadde veldig sexy rompe, men jeg tenker aldri på slikt når en mann har tatt av seg klærne;-)

Kvinner er også mest sexy når de overlater litt til fantasien.

Gjest segunda
Skrevet

Kvinner er også mest sexy når de overlater litt til fantasien.

Hva med burqa? Da er det fritt frem for fantasien.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva med burqa? Da er det fritt frem for fantasien.

Jeg har ikke sett noen i burka i Norge, men jeg har sett en del med hijab - og jeg må ærlig innrømme at noen av dem er jævlig sexy. Ikke hijaben i seg selv, selv om jeg får inntrykk av at mange kjøper hijaben nærmest som et moteplagg, men det sminka ansiktet under. Noen ganger er disse ansiktene drittpene, og jeg synes ofte øynene, og jeg liker også øyne, fremhever seg.

Det var en del heldekkende av den sortkledde og litt dramatiske typen da jeg mellomlandet i De Arabiske Emarater for en del år siden, og dette syntes jeg ikke akkurat oste sex.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg har ikke sett noen i burka i Norge, men jeg har sett en del med hijab - og jeg må ærlig innrømme at noen av dem er jævlig sexy. Ikke hijaben i seg selv, selv om jeg får inntrykk av at mange kjøper hijaben nærmest som et moteplagg, men det sminka ansiktet under. Noen ganger er disse ansiktene drittpene, og jeg synes ofte øynene, og jeg liker også øyne, fremhever seg.

Det var en del heldekkende av den sortkledde og litt dramatiske typen da jeg mellomlandet i De Arabiske Emarater for en del år siden, og dette syntes jeg ikke akkurat oste sex.

Jeg trodde ikke at jeg ville bry meg noe om de skautgreiene, men da jeg kom til Iran over grensa fra Tyrkia for første gang, ble jeg kraftig provosert over å bli tvunget til å ta de greiene på meg. Jeg trodde at jeg måtte dekke hele håret, men oppdaget fort at det var ikke tilfellet. I Teheran hadde mange det omtrent hengende i nakkehårene.

Jeg har vært to ganger i De arabiske emiratene, men kan ikke huske spesielt mange burkakledde damer der. Jeg er heller ikke opptatt av om damer er sexy eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...