Gå til innhold

hva tenker dere

Gjest skikkelig lei meg nå

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Ja damene er med også. Jeg vet ikke hvor i Midtøsten du har vært og i hvilken sammenheng de festene du snakker om blir holdt. Iranske damer kan være ganske ville og de flørter helt vanvittig med norske menn for å komme seg vekk fra Iran.

Jeg var i Irak i september og reiste dit helt alene. Bodde hos en kurdisk familie og fikk oppleve hvordan de levde. Kvinner og menn omgås hverandre ikke særlig mye, og jeg havnet bl.a i en førbryllupsfest hvor jeg danset sammen med venninnene til den vordende bruden. På videoer så jeg bryllupsfester og lignende hvor alle var sammen, og jeg så ingen atskillelse. Hadde aldri inntrykk av noen steder at ikke kvinner og menn kunne sitte ved samme bord, men de gjorde ikke særlig mye av det. Jeg kom inn i mange hjem og møtte veldig mange mennesker. Jeg er fremdeles dypt rørt langt inn i sjela over gjestfriheten, omsorgen og vennskapet jeg møtte, og det som en helt fremmed dame som kom reisende helt alene som et romvesen.

Ja, gjestfriheten kjenner jeg igjen, men jeg er veldig overrasket over å høre at det er mer løssluppent i Iran enn der jeg bodde. Jeg var overbevist om at det var motsatt.

Nei, nå får jeg se å komme meg til sengs. God natt:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• morsan

2

• trollemor;o)

2

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du oppdaget nok da at de er ikke annerledes skapt enn oss. Det er så utrolig mange myter om menn fra Midtøsten og hvordan de oppfører seg i senga at jeg blir helt målløs av og til.

Jeg har vokst opp med innvandrere fra alle verdens hjørner, så jeg har aldri trodd de var annerledes enn oss. ;)

Gjest segunda
Skrevet

Ja, gjestfriheten kjenner jeg igjen, men jeg er veldig overrasket over å høre at det er mer løssluppent i Iran enn der jeg bodde. Jeg var overbevist om at det var motsatt.

Jeg tror ikke det er mer løssluppent, men at det er forskjell mellom miljøer.

God natt....

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Iranske menn kan være råkjekke;-) Sexy også.

Mulig, men jeg fortrekker Ola Nordmann. Det passer meg ikke med flerkoneri :-)

Gjest segunda
Skrevet

Jeg har vokst opp med innvandrere fra alle verdens hjørner, så jeg har aldri trodd de var annerledes enn oss. ;)

Det er mange som har innvandrere rundt seg som ikke har erfaring med dem i senga, og det er ikke noe å si på. Men, mytene om hvordan de oppfører seg i senga er noe helt annet.

Gjest segunda
Skrevet

Flermenneri hadde vært noe for meg;-)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

*Kremt*

Jeg kan love deg at arbiske menn oppfører seg annerledes enn norske menn. Akkurat hvordan de er i senga kan jeg naturlig nok ikke uttale meg om, men de jobber mer enn beinhardt for å få deg dit;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har også hørt det der. Folket i storbyene er veldig moderne blitt, men de kan ikke gjøre det åpent. Da ender man opp i fengsel.

En annen kompis, fra Afganistan, lurte på hvordan det var med partylivet i Thailand da jeg kom tilbake, og jeg fortalte, hvorpå han sa: Vet du hvor du skal dra, sdd, hvis du vil ha skikkelig liv? Nei, sier jeg. Iran, sier han. Jeg kunne jo ikke annet enn å le.

Men det avhenger muligens litt av hvor man kommer fra. Når du vokser opp under Taliban i Afganistan kan nok Iran synes som et partymekka.

Jeg for min del kunne sikkert hatt en ok ferie i Iran, men jeg tviler veldig seriøst på at jeg hadde kommet hjem og rost Iran som noe tilnærma Ibiza. :)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Flermenneri hadde vært noe for meg;-)

He he, ja da er vi hjertens enige ;o) Det hadde vært noe.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Jeg har også hørt det der. Folket i storbyene er veldig moderne blitt, men de kan ikke gjøre det åpent. Da ender man opp i fengsel.

En annen kompis, fra Afganistan, lurte på hvordan det var med partylivet i Thailand da jeg kom tilbake, og jeg fortalte, hvorpå han sa: Vet du hvor du skal dra, sdd, hvis du vil ha skikkelig liv? Nei, sier jeg. Iran, sier han. Jeg kunne jo ikke annet enn å le.

Men det avhenger muligens litt av hvor man kommer fra. Når du vokser opp under Taliban i Afganistan kan nok Iran synes som et partymekka.

Jeg for min del kunne sikkert hatt en ok ferie i Iran, men jeg tviler veldig seriøst på at jeg hadde kommet hjem og rost Iran som noe tilnærma Ibiza. :)

Dette var en interesant diskusjon, men nå må jeg legge meg. Jeg kunne ha skrevet en bok om mine erfaringer og ikke minst observasjoner jeg gjorde meg ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*Kremt*

Jeg kan love deg at arbiske menn oppfører seg annerledes enn norske menn. Akkurat hvordan de er i senga kan jeg naturlig nok ikke uttale meg om, men de jobber mer enn beinhardt for å få deg dit;-)

Det er mulig de er mer pågående enn oss, men nå er jo vi jævla traute her på berget. Det må jeg si etter noen år hvor jeg har reist litt og møtt på folk fra alle verdens hjørner. Vi må da være et av de mest inneslutta folkeslaga som finnes. Skulle noen vi ikke kjenner snakke til oss på en kafè konkluderer vi jo umiddelbart med en av to: 1. Fyren er homse og skal prøve seg på meg. 2. Fyren er koko.

Sannsynligvis det siste. Man er jo ikke innbilsk. ;)

Jeg har vært en del alene i Thailand, og jeg spiser derfor alene. I starten syntes jeg det var skikkelig snodig at folk kom bort og spurte om det var greit at han eller de slo seg ned ved mitt bord - når det tross alt var mange ledige bord.

I starten trodde jeg som nordmenn flest (koko!), og ble naturligvis litt redd. Disse kunne jo ikke være helt i vater, men det var de utrolig nok, og nå synes jeg det bare er hyggelig.

Men det er aldri nordmenn. De tar kun kontakt i barer - og da er de dritings, hører en norsk stemme (eller noen av de ansatte forteller dem at jeg er norsk), og så drar en eller annen norsk fotballsang så det ljomer, før de kommer bort og forteller meg om alt som er galt med det jævla landet vi begge kommer fra. ;)

Så konklusjonen begynner å nærme seg at det er nordmenn som er koko. ;)

Når det er sagt: Man skal vel være mer enn skrudd dersom man tror iranere (eller andre) er fysisk annerledes skrudd sammen enn oss i underlivet. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men nå er jo heller ikke iranere arabere, så hvis det er like mange kjekke menn blant dem som det er snanse kvinner blant dem, kan jeg forstå Segunda, for det er i hvert fall mange iranerbabes i Norge. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*Kremt*

For ordens skyld: De som slår seg ned i restauranter er ikke thaier. Jeg mener turister fra andre land, det være seg østeuropa, europa, usa, australia, osv.

Arabere har aldri slått seg ned hos meg, selv om det er veldig mange av dem rundt-forbi. Japanere ser også ut til å holde seg for seg selv, og de pleier å forsvinne så fort sola går ned. Tror ikke de liker å være oppe sent. Merkelig. De er overalt på dagen, men ingen steder å se om kvelden. ;)

Gjest segunda
Skrevet

Det er mulig de er mer pågående enn oss, men nå er jo vi jævla traute her på berget. Det må jeg si etter noen år hvor jeg har reist litt og møtt på folk fra alle verdens hjørner. Vi må da være et av de mest inneslutta folkeslaga som finnes. Skulle noen vi ikke kjenner snakke til oss på en kafè konkluderer vi jo umiddelbart med en av to: 1. Fyren er homse og skal prøve seg på meg. 2. Fyren er koko.

Sannsynligvis det siste. Man er jo ikke innbilsk. ;)

Jeg har vært en del alene i Thailand, og jeg spiser derfor alene. I starten syntes jeg det var skikkelig snodig at folk kom bort og spurte om det var greit at han eller de slo seg ned ved mitt bord - når det tross alt var mange ledige bord.

I starten trodde jeg som nordmenn flest (koko!), og ble naturligvis litt redd. Disse kunne jo ikke være helt i vater, men det var de utrolig nok, og nå synes jeg det bare er hyggelig.

Men det er aldri nordmenn. De tar kun kontakt i barer - og da er de dritings, hører en norsk stemme (eller noen av de ansatte forteller dem at jeg er norsk), og så drar en eller annen norsk fotballsang så det ljomer, før de kommer bort og forteller meg om alt som er galt med det jævla landet vi begge kommer fra. ;)

Så konklusjonen begynner å nærme seg at det er nordmenn som er koko. ;)

Når det er sagt: Man skal vel være mer enn skrudd dersom man tror iranere (eller andre) er fysisk annerledes skrudd sammen enn oss i underlivet. ;)

Norske gifte menn er ikke særlig redde for å prøve seg på fraskilte damer. Jeg opplever at arabiske, persiske, kurdiske osv. menn flørter på en annen måte, og de kan være intense, men ikke at de er nødvendigvis mer opptatt av å få meg rett opp i senga.

Jeg har opplevd at en norsk mann som jeg ikke kjente tok kontakt og ville få meg som elskerinne. Han var eldre enn min mor og jeg kan ikke si at dette fristet. Han er velstående og helt normal, på overflaten i hvert fall.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Norske gifte menn er ikke særlig redde for å prøve seg på fraskilte damer. Jeg opplever at arabiske, persiske, kurdiske osv. menn flørter på en annen måte, og de kan være intense, men ikke at de er nødvendigvis mer opptatt av å få meg rett opp i senga.

Jeg har opplevd at en norsk mann som jeg ikke kjente tok kontakt og ville få meg som elskerinne. Han var eldre enn min mor og jeg kan ikke si at dette fristet. Han er velstående og helt normal, på overflaten i hvert fall.

Det er vel kulturforskjeller. Se f.eks. på russere. De har en tendens til å bli oppfattet som jævla brautete. Det er ikke så rart. Jeg synes selv de kan virke litt ustabile når de hever stemmen og gurgler ut orda på tvilsom engelsk. Men etter å ha hatt noen ølhektiske kvelder med noen russere, ser jeg at ikke er verken brautete eller uhøflige. De har bare en helt annen framtoning enn oss, og framstår litt .. eh, neandertaleraktige. :)

Gjest segunda
Skrevet

Det er vel kulturforskjeller. Se f.eks. på russere. De har en tendens til å bli oppfattet som jævla brautete. Det er ikke så rart. Jeg synes selv de kan virke litt ustabile når de hever stemmen og gurgler ut orda på tvilsom engelsk. Men etter å ha hatt noen ølhektiske kvelder med noen russere, ser jeg at ikke er verken brautete eller uhøflige. De har bare en helt annen framtoning enn oss, og framstår litt .. eh, neandertaleraktige. :)

Jeg har egentlig ikke tenkt på russere som noe spesielt forskjellig fra nordmenn. Nordmenn fremstår som treige, innesluttet og gammeldags andre steder enn i Norge. Unge venninner av meg fra Sør-Amerika var helt klare på at nord-europeiske menn var siste sort. De var kalde, kjedelige og gjerrige.

hidi, the scorpion
Skrevet

Nyter Leonard Cohen;)))

Skrevet

Jeg tenkte på mennesker generelt. F.eks. om menn går i vanlige underbukser eller vide boksere.

Da jeg var i butikken i dag så jeg en sexy mann og begynte å lure på underbuksene hans;-) En del andre ting også.....

''Da jeg var i butikken i dag så jeg en sexy mann og begynte å lure på underbuksene hans;-)''

Der ser du! Fodbi mot underbukser du også! *triumferer*

;-P

Gjest Frk Rosenkranz
Skrevet

Da tenker jeg

der har vi ei godmatræv :D

Gjest drvalley
Skrevet

Jeg tenker at på samme måten som det er noen som har spist litt for mye og mosjonert litt for lite, er det andre som snakker for mye og tenker for lite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...