Gå til innhold

hva tenker dere

Gjest skikkelig lei meg nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig mulig???? Kommenterte de det???? jeg er sjokkert og håper at du hever deg over det!! Hva gjorde de på kafe da? Spiste gullrot?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• morsan

2

• trollemor;o)

2

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tenkte på mennesker generelt. F.eks. om menn går i vanlige underbukser eller vide boksere.

Da jeg var i butikken i dag så jeg en sexy mann og begynte å lure på underbuksene hans;-) En del andre ting også.....

.....akkurat.

Gjest skikkelig lei meg nå
Skrevet

Er det virkelig mulig???? Kommenterte de det???? jeg er sjokkert og håper at du hever deg over det!! Hva gjorde de på kafe da? Spiste gullrot?

Det var sånne litt fine furer, med hver sin tekopp og en tom tallerken ved siden av. Meget slanke, pene og velstelte, ca slutten av femti-åra. Vet ikke helt om det var meningen at jeg skulle høre kommentaren, som sagt mannen min hørte det ikke. Men jeg har veldig god hørsel. Vet jo selv at jeg ikke hører til blant de slankeste, men det skal jo ikke forhindre en fra å kunne unne seg et kakestykke for å feire en spesiell anledning. Selv om fornuften min sier at jeg skal heve meg over dette, sier følelsene mine noe annet. Tror det blir veldig lenge til jeg går på konditori igjen, og iallefall ikke der.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det var sånne litt fine furer, med hver sin tekopp og en tom tallerken ved siden av. Meget slanke, pene og velstelte, ca slutten av femti-åra. Vet ikke helt om det var meningen at jeg skulle høre kommentaren, som sagt mannen min hørte det ikke. Men jeg har veldig god hørsel. Vet jo selv at jeg ikke hører til blant de slankeste, men det skal jo ikke forhindre en fra å kunne unne seg et kakestykke for å feire en spesiell anledning. Selv om fornuften min sier at jeg skal heve meg over dette, sier følelsene mine noe annet. Tror det blir veldig lenge til jeg går på konditori igjen, og iallefall ikke der.

Gå på kafe du. :-) Det er faktisk ikke du som gjorde noe galt. Tvert om. De menneskene du refererer til høres helt snåle ut!

Hva jeg tenker? Jeg er faktisk såpass egoistisk at jeg er mest opptatt å velge mellom ulike kaker, og om jeg evt skal ha kaffe til. Opptatt av nabobordet er jeg overhodet IKKE.

Skrevet

''Selv om fornuften min sier at jeg skal heve meg over dette, sier følelsene mine noe annet. Tror det blir veldig lenge til jeg går på konditori igjen, og iallefall ikke der.''

Følg fornuften og prøv å heve deg over disse tåpelige menneskene! Det er heilt utrolig hva enkelte forkvaklede sjeler kan få seg til å si / gjøre - de har et problem; ikke du!

Gratulerer med årsdag og kos dere masse med kake, med god samvittighet :-)

Gjest segunda
Skrevet

''Da jeg var i butikken i dag så jeg en sexy mann og begynte å lure på underbuksene hans;-)''

Der ser du! Fodbi mot underbukser du også! *triumferer*

;-P

Nei, nei, dette er dolskader;-)

Skrevet

Blei så satt ut at jeg ikke fikk meg til å svare. Og mannen hørte det ikke og jeg trengte jo ikke ødelegge gleden for han heller. Men nå er han på nattskift og jeg sitter her og tenker og blir mer og mer .......vet ikke helt, et eller annet, lei meg, opprørt, litt skamfull og sint. Neste gang vet jeg at jeg skal iallefall spise kake hjemme!

Det skjønner jeg. Jeg hadde også blitt lei meg, men jeg hadde nok fått de til å forstå at jeg faktisk hørte hva de sa så de kanskje hadde skammet seg.. Skjønner ikke hvorfor folk skal si slike ting altså :/

Dere kan spise kake med god samvittighet :)

Gjest verinoca
Skrevet

Frekke folk på nabobordet da.. Du skulle snudd deg og spurt hvor langt _de_ hadde jogga i dag.

Skrevet

Nei, nei, dette er dolskader;-)

Beklager så meget ;-P

Gjest Horribelt
Skrevet

Jeg tenker dette er meget uforskammede mennesker som ikke kan alminnelig folkeskikk. Har lest en del i det siste at alt for tunge mennesker føler seg mobbet av omgivelsene. Men har ikke opplevd det selv, på tross av at jeg har vært alt for tung.

Men et veldig fokus på livsstil i det siste har nok medført at mange legger godt merke til inntaket til folk rundt seg.

Skrevet

Det er da det jævligste! :o Livet skal da være kos også, ikke bare stress og diett! Jeg tenker at fy flate, for noen uforskamma megger,og at, selvom det sikkert er kjempevanskelig, hev deg over, eller enda bedre, adresser meggene som bare fy,men uansett kos deg med kake og fin dag! :)

Jeg tenker forøvrig ikke over at tykke mennesker også har lyst på kake og snop innimellom, det har vi vel alle. dog hender det jeg blir litt fordomsfull om jeg ser smellfeite unger på maccern og gatekjøkkenet, selvom det selvsagt kan hende at de er der for første gang på et år for alt jeg vet (men som sagt..der får jeg litt fordommer og tanker om stakkars unger , mere eple og mindre fries..selvom det sikkert er urettferdig) Dessuten synes jeg det ermilevidt mellom å komme i fare for å kanskje tenke stille sitt i to ubetenksomme sekunder,tilå sitte og slarve høyt om ting man ikke har greie på og ødelegge dagen for noen som er ute for å kose seg litt! Full sympati fra meg.

Skrevet

Jeg tenker veldig sjelden på folks vekt uansett hvor jeg møter dem. Særlig folk jeg ikke kjenner.

Det er ikke du som skal være lei deg i denne situasjonen, det er de frekke menneskene som sier slikt som bør skamme seg.

Skrevet

Såvidt jeg husker gikk mange i noe som heter abaja.

Abaya er lange kjoler. Eventuelt hodeplagg kommer i tillegg.

Gjest segunda
Skrevet

Abaya er lange kjoler. Eventuelt hodeplagg kommer i tillegg.

Jeg vet hvordan abaya ser ut. Det er ikke akkurat kjole, men dette er vanlig plagg i Midtøsten. Hodeplagget følger alltid med, men dekker ikke ansiktet.

Jeg tar en eller annen klut over håret når jeg kommer til Iran, men aldri i verden om jeg skal begynne frivillig å bruke slike abaya, niqab, burqa osv. Jeg kler meg sømmelig og konservativt, men viser min støtte til kvinner i områdene med å kle meg i mine egne klær. Slik mener jeg at alle skal ha lov til

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt noe spesielt over. Folk som mener de er bedre enn andre på grunn av utseendet tenker jeg derimot en hel del om.

Skrevet

Jeg vet hvordan abaya ser ut. Det er ikke akkurat kjole, men dette er vanlig plagg i Midtøsten. Hodeplagget følger alltid med, men dekker ikke ansiktet.

Jeg tar en eller annen klut over håret når jeg kommer til Iran, men aldri i verden om jeg skal begynne frivillig å bruke slike abaya, niqab, burqa osv. Jeg kler meg sømmelig og konservativt, men viser min støtte til kvinner i områdene med å kle meg i mine egne klær. Slik mener jeg at alle skal ha lov til

Jeg har faktisk en abaya, men jeg bruker den bare som "huskjole"! :-) Ville ikke vist meg utenfor husets fire vegger med den på *he he*

det fulgte ikke hodeplagg med den, da.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg har faktisk en abaya, men jeg bruker den bare som "huskjole"! :-) Ville ikke vist meg utenfor husets fire vegger med den på *he he*

det fulgte ikke hodeplagg med den, da.

Jeg kunne godt finne på å bruke abaya både uten- og innendørs, men da skal det passe meg. Jeg går helst i lange skjørt og lange skjorter eller tunikaer når jeg reiser i Midtøsten.

Skrevet

Uff så leit. De var utrolig uhøflige. Prøv å si til deg selv at dette sier noe om DEM, ikke om deg. Du kan gå med hevet hode!

Neste gang snur du deg mot dem og sier høyt:

"Det er en mye verre egenskap å være uoppdragen, som dere, enn å være overvektig".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...