Gå til innhold

Han bør bannlyses og boikottes fra alle moskeer

Anbefalte innlegg

Gjest fra bergen

''På diskusjonsforumet til foreningen Islam Nets nettsider blir Raja blant annet beskyldt for å angripe islam og muslimer.

«Han bør bannlyses og boikottes fra alle moskeer til han angrer», skriver et medlem. Raja, som advarer mot radikalisering av norsk minoritetsungdom, mener ytringene skremmer unge muslimer i Norge.''

http://www.dagbladet.no/2010/10/15/nyheter/abid_q_raja/innenriks/politikk/innvandring/13857648/

Og riksklovnen Mohyeldeen er som vanlig i farta og flesker til: "Måtte Allah kvele deg!"

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Krekar er også bannlyst fra moskeer. Han får lov til å gå i en fast en i Oslo, men må holde kjeft. Få vil ha noe med ham å gjøre.

Artig å dra fram sitater fra diskusjonsforum på nettet. Nordmenn er f.eks. representative for rasistene du finner i en hvilken som helst tråd på innvandringsforumet på VG Debatt.

Men siden jeg synes sånt er en smule banalt, og ikke tror disse ekstremistene er representative for nordmenn, ser jeg ingen grunn til å løpe inn og trekke ut et sitat der den ene etter den andre snakker om å bevæpne seg for rasekrigen som kommer når som helst.

Gjest fra bergen

Krekar er også bannlyst fra moskeer. Han får lov til å gå i en fast en i Oslo, men må holde kjeft. Få vil ha noe med ham å gjøre.

Artig å dra fram sitater fra diskusjonsforum på nettet. Nordmenn er f.eks. representative for rasistene du finner i en hvilken som helst tråd på innvandringsforumet på VG Debatt.

Men siden jeg synes sånt er en smule banalt, og ikke tror disse ekstremistene er representative for nordmenn, ser jeg ingen grunn til å løpe inn og trekke ut et sitat der den ene etter den andre snakker om å bevæpne seg for rasekrigen som kommer når som helst.

Folk som Raja og Shabana Rehman er ikke spesielt populære i den leiren.

Javel, men mitt inntrykk er at muslimer ikke liker andre muslimer som blir for lik, og for god venn med, kuffar.

http://www.islam.no/forum/forum_posts.asp?TID=16842

Er du en av disse muslimske fundamentalistene vi hører så mye om, siden du leser der?

Eller forsøker du bare å lage kvalm, ved å ta ting du finner på nett, og forsøke å gjøre dem representative for "alle muslimer"?

Er det OK å omtale deg som nynazist, siden det vitterlig finnes norske nynazister på nett, og de er nordmenn akkurat som deg?

"Logikken" blir jo det samme som det du bedriver.

Annonse

Gjest fra bergen

Er du en av disse muslimske fundamentalistene vi hører så mye om, siden du leser der?

Eller forsøker du bare å lage kvalm, ved å ta ting du finner på nett, og forsøke å gjøre dem representative for "alle muslimer"?

Er det OK å omtale deg som nynazist, siden det vitterlig finnes norske nynazister på nett, og de er nordmenn akkurat som deg?

"Logikken" blir jo det samme som det du bedriver.

Hvem snakker om fundamentalister? Dette er gjengse oppfatninger blant helt vanlige muslimer. Du finner ikke mye ekstremisme på islam.no.

Hvem snakker om fundamentalister? Dette er gjengse oppfatninger blant helt vanlige muslimer. Du finner ikke mye ekstremisme på islam.no.

''Hvem snakker om fundamentalister? ''

Det gjør du allerede i første innlegg:

''Og riksklovnen Mohyeldeen er som vanlig i farta og flesker til: "Måtte Allah kvele deg!"''

Gjest fra bergen

''Hvem snakker om fundamentalister? ''

Det gjør du allerede i første innlegg:

''Og riksklovnen Mohyeldeen er som vanlig i farta og flesker til: "Måtte Allah kvele deg!"''

Nå snakker jeg om "normale" muslimer på islam.no, ikke riksklovnen MM.

Gjest segunda

Javel, men mitt inntrykk er at muslimer ikke liker andre muslimer som blir for lik, og for god venn med, kuffar.

http://www.islam.no/forum/forum_posts.asp?TID=16842

Hvor har du dine inntrykk fra? De er ikke mine inntrykk og jeg omgås muslimer en god del.

ShitDiddelyDo

Nå snakker jeg om "normale" muslimer på islam.no, ikke riksklovnen MM.

''Nå snakker jeg om "normale" muslimer på islam.no, ikke riksklovnen MM.''

Men du er ikke den rette til å uttale deg om "normale". Du anser ganske sikkert deg selv og dine holdninger som "normale". Du anser ganske sikkert Speer sine holdninger som "normale". Du synes helt sikkert ekstremismen du ser på VG Nett er "normalt".

Altså: Du er fra Bergen. Det faller på sin egen urimelighet at du skal snakke om "normale".

Gjest fra bergen

''Nå snakker jeg om "normale" muslimer på islam.no, ikke riksklovnen MM.''

Men du er ikke den rette til å uttale deg om "normale". Du anser ganske sikkert deg selv og dine holdninger som "normale". Du anser ganske sikkert Speer sine holdninger som "normale". Du synes helt sikkert ekstremismen du ser på VG Nett er "normalt".

Altså: Du er fra Bergen. Det faller på sin egen urimelighet at du skal snakke om "normale".

''Du anser ganske sikkert Speer sine holdninger som "normale".''

Nei.

'' Du synes helt sikkert ekstremismen du ser på VG Nett er "normalt".''

Nei.

''Altså: Du er fra Bergen.''

Er jeg det?

Annonse

Mitt svar gjaldt ditt svar på mitt innlegg om islam.no.

Uten at jeg pleier bruke tid på www.islam.no, så vil jeg anta at personene der er omtrent like representative som folk på www.vg.no eller www.nettavisen.no. Ikke noe videre, med andre ord.

Gjest fra bergen

Uten at jeg pleier bruke tid på www.islam.no, så vil jeg anta at personene der er omtrent like representative som folk på www.vg.no eller www.nettavisen.no. Ikke noe videre, med andre ord.

Hadde du brukt litt mer tid der ville du sett at det ikke stemmer. Veldig lite ekstremisme der på på bruket.

Gjest segunda

''Du anser ganske sikkert Speer sine holdninger som "normale".''

Nei.

'' Du synes helt sikkert ekstremismen du ser på VG Nett er "normalt".''

Nei.

''Altså: Du er fra Bergen.''

Er jeg det?

Når du underskriver 'fra Bergen' er det naturlig konklusjon at du er fra Bergen. Det er helt unaturlig for meg å bruke fast nick som 'fra Moskva'.

Hadde du brukt litt mer tid der ville du sett at det ikke stemmer. Veldig lite ekstremisme der på på bruket.

Det er ikke alltid det nytter. Det får vi bare innse.

Godsnakker du til en hest vil du se at hesten spisser ørene. En slik åpen og interessert respons kan du nok ikke forvente i denne tråden....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...