Gå til innhold

Malmö - gjerningspersonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er visst 95% sjanse for at det er en mann.

Mennsker med normale verdier av testosteron ville ikke ha funnet på slike ting.

En psyk mann?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

''Det vet man ikke, men man antar det nok siden 95% (eller deromkring) av voldelig kriminalitet blir begått av menn.''

Det sier jo ganske mye om mannen. Hva er det med gutter/menn? Jeg tåler dem ikke.

''Det sier jo ganske mye om mannen. Hva er det med gutter/menn? Jeg tåler dem ikke.''

Det er åpenbart at enkelte kvinner også mangler noen skruer.

Kan det være østrogenet?

Skrevet

Man vet ikke, man antar.

Politifolkene hadde vært dumme om de hadde konsentrert etterforskningen sin rundt strikke- og syklubber i Skåne.

''

Politifolkene hadde vært dumme om de hadde konsentrert etterforskningen sin rundt strikke- og syklubber i Skåne.''

*fnis*

Gjest bareetforslag
Skrevet

Noen av de som har blitt skutt på har sett personen løpe vekk, og de sier at han er høy og har skjegg. Det er vanligere at menn har skjegg enn at damer har det, derfor tenker jeg at han er mann.

Dette er trolig en muslimsk kvinne som har latt ansiktshåret gro i åresvis under en haug med bekledning.

Gjest kneggetiknegg
Skrevet

En psyk mann?

''En psyk mann?''

Ja, kanskje. Men det rare er jo at det tydeligvis da må være flere psyke menn enn kvinner, siden 95% av de kriminelle er menn.

Men jeg er usikker på om en kan sette likhetstegn mellom psykdom og kriminell/voldelig atferd. Jeg heller mer til testosteron-teorien. Enkelt menn har for mye rett og slett, og det bør nedjusteres. Så et dyreprogram om sjimpanser som underbygger teorien min. De sjimpansene med høyest testosteronnivå var mer utagerende og voldelige.

Gjest kneggetiknegg
Skrevet

''Det sier jo ganske mye om mannen. Hva er det med gutter/menn? Jeg tåler dem ikke.''

Det er åpenbart at enkelte kvinner også mangler noen skruer.

Kan det være østrogenet?

''Det er åpenbart at enkelte kvinner også mangler noen skruer.

Kan det være østrogenet?''

Ja, det finnes skrudde kvinnfolk også. Men det skyldes nok ikke østrogenet, men en faktisk psykisk sykdom/dysfunksjon.

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Det er åpenbart at enkelte kvinner også mangler noen skruer.

Kan det være østrogenet?''

Ja, det finnes skrudde kvinnfolk også. Men det skyldes nok ikke østrogenet, men en faktisk psykisk sykdom/dysfunksjon.

Østrogen = trygt. Testosteron = farlig. Gale kvinner = syke/dysfunksjonelle. Gale menn = svin.

Ok, skjønner - da har jeg fått det på det rene. Thank you!

Gjest kneggetiknegg
Skrevet

Østrogen = trygt. Testosteron = farlig. Gale kvinner = syke/dysfunksjonelle. Gale menn = svin.

Ok, skjønner - da har jeg fått det på det rene. Thank you!

Bare hyggelig å kunne hjelpe!

Skrevet

Man vet ikke, man antar.

Politifolkene hadde vært dumme om de hadde konsentrert etterforskningen sin rundt strikke- og syklubber i Skåne.

Men når det gjelder enkelte andre grupper er det nettopp slik man skal tenke, for ikke å støte noen/stigmatisere gruppen.

Gjest segunda
Skrevet

Men når det gjelder enkelte andre grupper er det nettopp slik man skal tenke, for ikke å støte noen/stigmatisere gruppen.

Hva mener du med enkelte andre grupper? Skyteklubber, old boys fotballag eller noe annet?

Skrevet

Hva mener du med enkelte andre grupper? Skyteklubber, old boys fotballag eller noe annet?

Tror nok du forsto hvem jeg mente.

Dersom noen påpeker at innvandrere er overrepresentert i kriminalstatistikken blir det bråk. Slikt skal man ikke si da det ikke gjelder alle innvandrere og stigmatiserer en stor gruppe.

Det samme så vi med sigøynerne nå nylig. Det var tydeligvis bedre å henge ut rumenere generelt.

En bør sette inn tiltakene mot de gruppene som står for mesteparten av den aktuelle kriminaliteten. Selv om noen kan føle seg støtt av dette.

Gjest segunda
Skrevet

Dersom noen påpeker at innvandrere er overrepresentert i kriminalstatistikken blir det bråk. Slikt skal man ikke si da det ikke gjelder alle innvandrere og stigmatiserer en stor gruppe.

Det samme så vi med sigøynerne nå nylig. Det var tydeligvis bedre å henge ut rumenere generelt.

En bør sette inn tiltakene mot de gruppene som står for mesteparten av den aktuelle kriminaliteten. Selv om noen kan føle seg støtt av dette.

Jeg er helt enig i at man skal sette inn tiltak mot de gruppene som trenger det, uansett hva det gjelder. Det har vært gjort med funksjonshemmede, fattige, prostituerte, kvinner osv. med gode resultater.

Skrevet

Etniske svensker står for mesteparten av nazismen i Sverige.

Skal du sette inn "ekstra tiltak" mot denne befolkningen? (Mens de fargede får slippe.)

Det er helt på linje med det du beskriver, bare at det rammer "resten", og da ser du selv hvor tåpelig noe slikt er.

Skal du ramme de kriminelle, så ta de kriminelle. Ikke sortér på hudfarge.

Skrevet

Skal du sette inn "ekstra tiltak" mot denne befolkningen? (Mens de fargede får slippe.)

Det er helt på linje med det du beskriver, bare at det rammer "resten", og da ser du selv hvor tåpelig noe slikt er.

Hvis enkelte innvandrergrupper er overrepresentert på kriminalstatistikken er det selvfølgelig helt legitimt i snakke om dette. Samt å gjennomføre adekvate tiltak.

Skrevet

Hvis enkelte innvandrergrupper er overrepresentert på kriminalstatistikken er det selvfølgelig helt legitimt i snakke om dette. Samt å gjennomføre adekvate tiltak.

Men de tiltakene må i så fall kun gjelde de kriminelle, og ikke de som bare tilfeldigvis har ca. like mye pigment i huden som noen som er kriminelle.

Skrevet

Men de tiltakene må i så fall kun gjelde de kriminelle, og ikke de som bare tilfeldigvis har ca. like mye pigment i huden som noen som er kriminelle.

Man får gjøre det som er nødvendig.

Skrevet

Man får gjøre det som er nødvendig.

Nei, vi bor ikke i en politistat. Vi bor i et demokrati, underlagt Menneskerettighetene.

Hvis du ikke liker det, er det sikkert plass til deg i Nord-Korea.

Skrevet

Selvfølgelig skal tiltak mot nazisme rettes inn mot de grupper nazistene kommer fra. Det har liten relevans å jobbe mot nazisme i grupper der ingen er nazister.

Så må en se om en kan snevre inn gruppen "etniske svensker", da dette er en for stor gruppe til å kunne jobbe effektivt med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...