Gå til innhold

"shine on your crazy diamond"uten lang intro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest KaisaStina

Jeg tror det er grenser for hva NHD påtar seg! ;-)

Med vennlig hilsen

Tja han tok seg jo tid til å svare på et spm om gullfisk med psykiske problemer for en tid tilbake. hvis han kjeder seg så er det jo godt mulig han vil svare på det-;)

Tja han tok seg jo tid til å svare på et spm om gullfisk med psykiske problemer for en tid tilbake. hvis han kjeder seg så er det jo godt mulig han vil svare på det-;)

Nja - jeg tenkte at det finnes sikkert grenser for hvor vanskelige/umulige oppgaver som selv NHD påtar seg! ;-)

Altså, å lytte til "Shine on you crazy diamond" uten introduksjonen er jo omtrent så ille som det går an! :-)

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo

Han diagnotiserer gjerne basert på musikksmak. Jeg fikk f.eks. besøk om å oppsøke hjelp da jeg for noen år siden hadde en Elton John-periode i et par dager.

Heldigvis ga den seg uten medisiner. :)

ShitDiddelyDo

Han diagnotiserer gjerne basert på musikksmak. Jeg fikk f.eks. besøk om å oppsøke hjelp da jeg for noen år siden hadde en Elton John-periode i et par dager.

Heldigvis ga den seg uten medisiner. :)

Besøk = beskjed.

Jeg tenker et ord og skriver et annet. Det skjer stadig vekk. Jeg lurer på om det kan være noe der også.

Gjest KaisaStina

Nja - jeg tenkte at det finnes sikkert grenser for hvor vanskelige/umulige oppgaver som selv NHD påtar seg! ;-)

Altså, å lytte til "Shine on you crazy diamond" uten introduksjonen er jo omtrent så ille som det går an! :-)

Med vennlig hilsen

Spørsmålet var hvor jeg kunne finne versjoner av sangen, hvor de faktisk sang og ikke _bare_ spilte gitar etc. Jeg vil gjerne høre sangen før ti minutter har gått, hvis du forstår hva jeg mener.Da mistet jeg tålmodigheten.

ShitDiddelyDo

Spørsmålet var hvor jeg kunne finne versjoner av sangen, hvor de faktisk sang og ikke _bare_ spilte gitar etc. Jeg vil gjerne høre sangen før ti minutter har gått, hvis du forstår hva jeg mener.Da mistet jeg tålmodigheten.

Kan du ikke bare laste ned låten og kutte den? Det blir litt som å steke en saftig biff i 30 minutter på hver side - resultatet blir nitrist, men dette kan da ikke være så vanskelig.

Eller du kan gå inn på youtube, søke opp låten og hoppe fram til den korte teksten fremføres.

Jeg tror ikke du finner noen versjon der Pink Floyd går for en tre minutters poputgave av låta.

Annonse

Kan du ikke bare laste ned låten og kutte den? Det blir litt som å steke en saftig biff i 30 minutter på hver side - resultatet blir nitrist, men dette kan da ikke være så vanskelig.

Eller du kan gå inn på youtube, søke opp låten og hoppe fram til den korte teksten fremføres.

Jeg tror ikke du finner noen versjon der Pink Floyd går for en tre minutters poputgave av låta.

''Jeg tror ikke du finner noen versjon der Pink Floyd går for en tre minutters poputgave av låta.''

Takk og lov for det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...