Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke veldig overvektig, men kunne allikevel tenke meg å gå ned 5-8 kilo. Men jeg er lut lei av å sulte meg for å gå ned i vekt. Nå leser jeg om en lavkarbo-diet hvor folk kan spise mye fett, mens kiloene raser av. Utrolig!! Jeg tenker at dette fettet som man spiser må gjøre en god og mett, mens altså kiloene raser. Det høres interessant ut!! Jeg har prøvd Fedon før, men alle bønnene og linsene fikk magen min til å produsere usannsynlig mye gass. Derfor måtte jeg gi meg. =( Men jeg har inntrykk av at den nye dietten det er snakk om er noe annerledes?

Derfor lurer jeg på om noen som går på lavkarbo kan komme med menyforslag til denne dietten, for jeg har lyst til å prøve den! Hvordan kan en dag se ut? =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355060-lavkarbo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...