Gå til innhold

Innsamlingsaksjonen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at det er et tlf.nr man kan ringe, jeg vet ikke hva beløpet er i år. Det pleier ikke å komme bøssebærere til meg, derfor ringer jeg i stedet.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Gir antakelig 200 + småpeng via mine barn, dersom innsamlerne kommer på døra. I tillegg kommer jeg sikkert til å ringe et telefonnummer (om de gir opp slike i år også).

Skrevet

Her har de nettopp vært på døra, og vi ga 200. Var litt spent på om det kom noen i år, er ikke bestandig de gjør det selv om vi bor veldig sentralt.

Skrevet

det ble 165,- for det var det som var i lommeboka akkurat da "innsamlingsfyren" ringte på.

Skrevet

Hvis det er samme person som i fjor som ringer på blir det ikke gitt noe her. Jeg bruker litt tid på å komme meg fra stolen til døra (går med krykker, pluss at jeg må roe ned bikkja før jeg kan åpne), og da jeg fikk åpna døra i fjor var innsamleren allerede hundre meter borte i gata. Regner med at det var mange eldre som ikke fikk gitt noe heller.

Skrevet

Kommer nok ikke til å gi mer enn en femtilapp tipper jeg..

Skrevet

Har ringt inn 200,- Var ikke hjemme da bøssebærerne var her.

Skrevet

De kommer aldri hit, sånn er det å bo langt fra nærmeste nabo. :o) Dessuten gir jeg til Unicef hver mnd så jeg har ikke dårlig samvittighet heller.

Gjest fra oss som har alt vi behøver
Skrevet

De fikk 500,- kr i år som i fjor.

Caloni Makaroni
Skrevet

Kommer de hjem til meg skal de få ganske mye :P

Skrevet

Va ga alt vi hadde av cash da de kom på døra. Det var 280 kroner. Jeg skal ringe inn og gi 200 til tenkte jeg.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg var ikke hjemme, så jeg tenkte jeg skulle ringe inn. Skal de ikke henge lapp på døra? Jeg så ingen, kan hende sambo har gitt eller at det ikke var noen her. Jeg fikk så lang reise pga dårlig vær i går, var sent hjemme (måtte lande på en annen flyplass og busse i noen timer hjem *blæh*) så jeg har ikke spurt han, vet ikke om han var hjemme en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...