Gå til innhold

Tvilsom ansattebehandling i TV2?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det bare jeg som stusser på at TV2 har sendt sin eneste fremmedkulturelle reporter til Malmø der han løper rundt i byen og spiser kebab etter solnedgang? :o

Videoannonse
Annonse
Gjest klarasau
Skrevet

Du er ikke den eneste som har tenkt på det nei! Tipper TV2 kommer til å slite dersom noe skulle skje med han der...

candyqueen_83
Skrevet

Nei, vi kommenterte det i går kveld vi og. Litt merkelig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men selv om iakttakelsen over var halvveis humor, er det også litt seriøst. Dette er tydeligvis en fyr uten frykt for å bli tatt, og han trapper opp jo mer presse og politi som er i byen. Nå kan det også se ut som om han bevisst har gått etter en av de svært få som deltok i demonstrasjonen i går. Enten tror han at han er udødelig, eller så vet han at han blir tatt når som helst.

Hva vil ikke en sånn hjerne tenke om å plaffe ned en fremmedkulturell reporter fra nabolandets nest største tv-kanal på direkten?

Skrevet

Men selv om iakttakelsen over var halvveis humor, er det også litt seriøst. Dette er tydeligvis en fyr uten frykt for å bli tatt, og han trapper opp jo mer presse og politi som er i byen. Nå kan det også se ut som om han bevisst har gått etter en av de svært få som deltok i demonstrasjonen i går. Enten tror han at han er udødelig, eller så vet han at han blir tatt når som helst.

Hva vil ikke en sånn hjerne tenke om å plaffe ned en fremmedkulturell reporter fra nabolandets nest største tv-kanal på direkten?

Hei,

Jeg er helt enig i at det er farlig for ham, selv om jeg nok tror han reiste dit frivillig.

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hei,

Jeg er helt enig i at det er farlig for ham, selv om jeg nok tror han reiste dit frivillig.

Med vennlig hilsen

Nå har jeg ikke de høyeste tanker om tv2, men jeg tror heller ikke de tvang ham. :)

Skrevet

Nå har jeg ikke de høyeste tanker om tv2, men jeg tror heller ikke de tvang ham. :)

"Hei! Vi har et kjempespennende utenlandsoppdrag til deg!"

;-)

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Hei! Vi har et kjempespennende utenlandsoppdrag til deg!"

;-)

Med vennlig hilsen

Det er i hvert fall spennende å se på tv2-nyhetene om dagen. Jeg venter bare på at det skal smelle.

Gjest klarasau
Skrevet

Det er i hvert fall spennende å se på tv2-nyhetene om dagen. Jeg venter bare på at det skal smelle.

Det er det TV2 får seere for nå vet du! Alle følger med når det er direktesendinger ;-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vi kommenterte også det under nyhetsendingen. Ny type risikosport kanskje? Sprite opp sendingene, muligheter for livesendinger med action ;o)

Neida, han er der nok frivillig og pga at det er jobben hans, men vi la merke til det ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...