ShitDiddelyDo Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Er det bare jeg som stusser på at TV2 har sendt sin eneste fremmedkulturelle reporter til Malmø der han løper rundt i byen og spiser kebab etter solnedgang? 0 Siter
Gjest DOLine Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Driver ikke TV2 og nedbemanner for tiden? 0 Siter
Sør Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Her er alternativet: http://wulffmorgenthaler.com/striphandler.ashx?stripid=56a1eb12-bd6d-4732-be9f-f9b43d262392 ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest klarasau Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Du er ikke den eneste som har tenkt på det nei! Tipper TV2 kommer til å slite dersom noe skulle skje med han der... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Nei, vi kommenterte det i går kveld vi og. Litt merkelig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Skrevet 24. oktober 2010 Her er alternativet: http://wulffmorgenthaler.com/striphandler.ashx?stripid=56a1eb12-bd6d-4732-be9f-f9b43d262392 ;-) Med vennlig hilsen Men selv om iakttakelsen over var halvveis humor, er det også litt seriøst. Dette er tydeligvis en fyr uten frykt for å bli tatt, og han trapper opp jo mer presse og politi som er i byen. Nå kan det også se ut som om han bevisst har gått etter en av de svært få som deltok i demonstrasjonen i går. Enten tror han at han er udødelig, eller så vet han at han blir tatt når som helst. Hva vil ikke en sånn hjerne tenke om å plaffe ned en fremmedkulturell reporter fra nabolandets nest største tv-kanal på direkten? 0 Siter
Sør Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Men selv om iakttakelsen over var halvveis humor, er det også litt seriøst. Dette er tydeligvis en fyr uten frykt for å bli tatt, og han trapper opp jo mer presse og politi som er i byen. Nå kan det også se ut som om han bevisst har gått etter en av de svært få som deltok i demonstrasjonen i går. Enten tror han at han er udødelig, eller så vet han at han blir tatt når som helst. Hva vil ikke en sånn hjerne tenke om å plaffe ned en fremmedkulturell reporter fra nabolandets nest største tv-kanal på direkten? Hei, Jeg er helt enig i at det er farlig for ham, selv om jeg nok tror han reiste dit frivillig. Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Skrevet 24. oktober 2010 Hei, Jeg er helt enig i at det er farlig for ham, selv om jeg nok tror han reiste dit frivillig. Med vennlig hilsen Nå har jeg ikke de høyeste tanker om tv2, men jeg tror heller ikke de tvang ham. 0 Siter
Sør Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Nå har jeg ikke de høyeste tanker om tv2, men jeg tror heller ikke de tvang ham. "Hei! Vi har et kjempespennende utenlandsoppdrag til deg!" ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Skrevet 24. oktober 2010 "Hei! Vi har et kjempespennende utenlandsoppdrag til deg!" ;-) Med vennlig hilsen Det er i hvert fall spennende å se på tv2-nyhetene om dagen. Jeg venter bare på at det skal smelle. 0 Siter
Gjest klarasau Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Det er i hvert fall spennende å se på tv2-nyhetene om dagen. Jeg venter bare på at det skal smelle. Det er det TV2 får seere for nå vet du! Alle følger med når det er direktesendinger ;-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 25. oktober 2010 Skrevet 25. oktober 2010 Vi kommenterte også det under nyhetsendingen. Ny type risikosport kanskje? Sprite opp sendingene, muligheter for livesendinger med action ;o) Neida, han er der nok frivillig og pga at det er jobben hans, men vi la merke til det ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.