ShitDiddelyDo Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Du skriver: ''Min og din kropp forbrenner f.eks. ikke det samme selv om vi skulle veie nøyaktig det samme og bedrive nøyaktige den samme aktiviteten med nøyaktig den samme intensiteten over nøyaktig den samme tiden.'' Jeg skrev: ''Men du har helt rett i at også formen spiller inn. Du forbrenner flere kalorier jo større muskelmasse du har. Så to personer som veier det samme, kan ha helt ulik forbrenning, forutsatt at den ene er muskuløs og den andre ikke.'' Orker ikke diskutere mer med deg nå. Tror vi mener det samme, sånn egentlig, vi bare misforstår hverandre:-p Ja, jeg skjønner egentlig ikke hva du svarer meg for. Har antatt at du ikke er enig, men det har kommet så mange innlegg at jeg må innrømme at jeg skummer veldig raskt (kanskje for raskt) over det folk skriver til meg i denne tråden nå. Jeg glemte for øvrig en vesentlig ting over: I tillegg til jojoslanking og for lite mat kan veldig usunn mat bidra negativt mht stoffskifte, eller stoffskifterelaterte sykdommer, så her må usunn mat med. Dette er ganske skremmende med tanke på fremtidens overvektproblemer, for det er ganske sikkert bare starten vi ser nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355114-hvor-feit-hadde-jeg-v%C3%A6rt/page/16/#findComment-3049687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.